Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon 1.4 tsi mi yoksa pejo 207 dizelmi ???

Konu, 'Teknik Destek' kısmında erkani tarafından paylaşıldı.

  1. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    arkadaşlar merhabalar;
    beni tanıyanlar bilir bayadır araç bakıyorum kendime. ama bir türlü karar veremıyorum.bu iki araç arasında kaldım.malum leon sevdam çok agır basıyor.birinci seçenek 2008 tsi 34000 de sunrof,derı koltuk,kol dayama,konsol komple krom kaplama,önde cupra tampon + 1 takımda 18 jant takımı olan bir araç buldum fıyatıda 31000 tl.tsi aracım hiç olmadı yakıt degerleri nedir ortalama bir depoyla ne gider bilmiyorum.forumdada bunla ilgili bilgi bulamadım.hergün 20 km yol yapıcam aracla ve yakıt benı korkutuyor.bu yuzdende ikinci seçenek olarak bir aile dostumuzda 2009 207 dizel trend var satıyor ilk sahibi ve hatasız 1 depoyla 45 lt le 800 km yol gidiyor hemde şehir içinde arabada hatasız ve yakısıklı ama leondanda vazgecemıyorum ama bu yakıt olayı çok kafamı karıştırıyor sizce ne yapmalıyım.biz seatcıyız dıye ayrım yapmayın lütfen dürüst olun :p dogruları söyleyın sizin vereceginiz yorumlara gore hareket edecegim arkadaşlar :eek:key:
     
  2. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Günde 20km yol koymaz bence 1.4tsi ile:)
    Benim yolum o kadar kısa olsa cupra ile takasa girerim:)
    Bu 1.4 ile bir depo bitirme şansım olmadı ama tahmini olarak 600 650 700 civarları gidebilir sakin kullanımda şehiriçinde.
     
  3. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    peki dostum bir depon kaça doluyor ??
     
  4. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    aşırı fransız karşıtı olarak elbette ki seat....karar sizin hayırlısı olsun.
     
    ÇeyrekAltın, yukcell88 ve erkani bunu beğendi.
  5. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    55x4.34=238TL bomboş depo dolum fiyatı:) Bir depo ile 650km yapsa 20km de 7-8 TL yakar. Bu da ayda ortalama 200 250 TL yapar her gün 20 km den:)
     
    Bunu beğendi. erkani bunu beğendi.
  6. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    Leon 1 gomlek daha ustun ve sinif olarakta daha buyuk...
    Ama ekonomi yapmak icin pejo 1.numara alanlar kaliteli ama fransizlar ekonomiyi cozmusler kaliteden odun veririm derseniz pejo ama benzin sorun degil adam akilli arabaya bincem dersen de leon
     
    H_G ve erkani bunu beğendi.
  7. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    Erkan abi yakıttan önce sağlamlığı göz önünde bulundur derim..yakıt senden değerli mi ?
    207 severim güzel araçtır ama leonla kıyaslanamaz..hergün 20km 1.4tsi için hiçbirşey
    eğer dur kalk trafiği varsa orda dizelde yakıyor..bide benzinlinin verdiği performansı düşün abi
    şuan seni anlıyorum 1.6 atmosferikler eşek gibi yakıyor ama 1.4tsida kafan rahatlar abi..hemde önceki konforundan ödün vermezsin
    207ye geçince bi afallama söz konusu olabilir :)
    tercihim tsidan yana..aracı incelemek lazım ama
     
    Bunu beğendi. erkani bunu beğendi.
  8. mst07

    mst07 SCW Üyesi

    319
    64
    28
    bendede daha once 207 vardı dizel sızın dedıgınız 1.4 hdi mi yoksa 1.6 hdi mi ? benımkısı 1.6 idi vee gercekten ınanılmaz az yakıo ve performansıda gayet ıyıydı 2 sene bındım hıc bı sorununuda gormedım ama yınede leondaki gıbı beklememek gereklı sadece kapıları acıp kaparsanız bıle fark ortaya cıkıyor ..
     
    Bunu beğendi. erkani bunu beğendi.
  9. ims

    ims SCW Üyesi

    974
    207
    43
    Alman olsun, ici bos olsun diye bosuna dememisler. Arada sinif farki var, Leon'u da biliyorsunuz zaten, o yuzden Leon derim ben. 20 km'yi 10 gidis 10 donus olarak dusunursek dizel beklediginiz kadar avantajli olmayabilir, hele de tafik varsa.
     
    Bunu beğendi. erkani bunu beğendi.
  10. dragg

    dragg SCW Üyesi

    192
    48
    28
    abı ben 6.5 sene peugeot genel mudurlukte calıstım ben bıle dıyobılıyosam seat bence sasma.. 1,4 trendy ler en bos modellerı abı konsollardakı plastıkten bıle farkı var. ama yakıt konusunda gercekten kanıtlanmıs bır cımrılıgı soz konusu bununla bırlıkte tabı performansdan ve kalıteden odun vereceksın yerın daha dar olacak emın ol cok garıpseyeceksın. bende bır tsı kullanıcısıyım 220 lırayla suanda (6000 km arac) 680 km yol yapıyorum sehır ıcınde bu..
     
    Bunu beğendi. erkani bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş