bu S5 neden ucuz ? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

bu S5 neden ucuz ?

Konu, 'Sohbet' kısmında Logical_Election tarafından paylaşıldı.

  1. Logical_Election

    Logical_Election
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.347
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    48
  2. Gtı

    Gtı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    557
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    2 Gün önce bende gördüm ilanı benimde dikkatimi çekti bence büyük bi kazası var ondan ucuz..
     
  3. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    belki haciz falan görmüştür araba..
    yarı yarıya fiyat ilginç..
     
  4. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    9.427
    Beğenileri:
    1.442
    Ödül Puanları:
    113
    adam alıcı fiyatı koydum diyor arayıp sorsanıza yorum yapacağınıza patlaktır falan diye fiyat öyle ucuzda değil 130 bin tl lik araç
     
  5. Logical_Election

    Logical_Election
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.347
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    ya ilan bide önde çıkıyor vitrinde kaçtır gözüme ilişiyor :)
     
  6. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    abim normalde 130K Euro fiyatı bildiğim kadarıyla..tam 2 katı..
     
  7. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    9.427
    Beğenileri:
    1.442
    Ödül Puanları:
    113
    aracın çizgileri boyası tertemiz herhangi birşey yok bence

    ---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 22:04 ----------

    2. elimi 130 bin euro
     
  8. Logical_Election

    Logical_Election
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.347
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    abi 3 aydır araba ilanda hiç mi 130 veren çıkmadı bu kelepir arabaya ki turbofsi cı yani bilinen bir araba demekki ;)

    ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:05 ----------

    evet abi muadilleri tl bazında tabi :)
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    belki S5 görünümlüdür.. :D :D :D
     
  10. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    9.427
    Beğenileri:
    1.442
    Ödül Puanları:
    113
    ne s5 görünümlüsü direk s5 araç ama adamın 5. audisiymiş yaparası bol ya aklı yok nediyeyim expertiz raporlu diyor adam daha ne arıyorsunuz hatta şöyle yapalım bana alın patlam matlak ben binerim :D
     

Sayfayı Paylaş