Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Amfi tavsiye edermisiniz....

Konu, 'Müzik Ve Multimedya Sistemler' kısmında dartswat tarafından paylaşıldı.

  1. dartswat

    dartswat SCW Üyesi

    10
    0
    1
    26042010489.jpg merhaba bir konuda size danışmak istedim bu fotoda gördüğünüz benim arabam baslardan memnunum fakat ortada görünen dls amfiden memnun değilim ortada görünen dls amfi sadece üstündeki dls siyah bas ı besliyor ve dijital amfi. Normalde dls bası başka amfide daha güzel ses alıyorum bu basa hangi amfiyi önerirsiniz ....???
     
  2. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Kendinizi üyelerimiz bölümünde tanıtırmısınız öncelikle..
     
  3. dartswat

    dartswat SCW Üyesi

    10
    0
    1
    tanıttım ve yorumlarınızı bekliyorum şimdiden tşk...
     
  4. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    jbl 1201,1 kicker zx1000,1 Macustic mx 1000 de olabilir kardesim fiyat aralıgın ne kadar vaya 4 kanal 5 kanal bi anfimi düsünüyosun
     
  5. safaks

    safaks SCW Üyesi

    263
    28
    28
    o 3 bassı tek amfiylemi besliceksiniz. onların güçleri eşit deil sanırım. Bence hepsini aynı markaya çevirseniz ve buna uygun amfi arasanız daha uygun olur. Aksi takdirde ya bi markaya voltaj yüksek gelicek zarar vericeksiniz yada diğer markaya güç yetmicek tam besleyemiceksiniz. Birde bu bassları kaç ohm da besliyorsunuz ki ?
     
  6. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    JBL GTO350 Mono Bass Amfisi:eek:key:
     
    Bunu beğendi. misic bunu beğendi.
  7. hellchaosdead

    hellchaosdead SCW Üyesi

    85
    7
    8
    aynen katılıyorum..bırıncısı dırenc aralıklarında verdıklerı rms ler ıkıncısı hz degerlerı esıt olan baslar yanı aynı ıkı adet bas kullanırsanız cok daha etkılı olacaktır..onerı olarak audio system sıddetle tvsıye ederım dls ıkı tane 38 lık basın tabırı caızse cıgerını sokebılır...ebat olarakta kucuktur ama ıslevı buyuktur...:)
     
  8. dartswat

    dartswat SCW Üyesi

    10
    0
    1
    3ünü birden besleyen amfi varmı bu arada dls 38lik phonocarlar 30 ??
    helix mono amfi önerdiler sizce nasıl almalımıyım
     
  9. dartswat

    dartswat SCW Üyesi

    10
    0
    1
    şu anda zaten arabada çakmak yanmıyor fakat dediğim gibi dlsden tat alamıyorum....
     
  10. dartswat

    dartswat SCW Üyesi

    10
    0
    1
    fiyat 750-800tl
     

Sayfayı Paylaş