Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Adalet bumu?

Konu, 'Yurttan Haberler' kısmında Floydian tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    102. madde tahliyeleri, önce Kars'ta, ardından 1997'de geldiği Diyarbakır'da il emniyet müdürü olarak görev yapan ve bir suikaste kurban giden Gaffar Okkan'ı da yeniden hatırlattı.
    Okkan özellikle Diyarbakır'da yıllarca Hizbullah ve PKK terörüyle mücadele etti. Hizbullah'ın, domuz bağlı cinayetlerinin ortaya çıktığı, betonlardan cesetlerin kazınıp çıktığı günlerde örgütle amansız bir mücadeleye girişti. Hatta, Hizbullah liderlerinden Hüseyin Velioğlu'nun öldürüldüğü İstanbul Beykoz villası baskınında büyük rol oynadı.
    Okkan'ın adı, Hizbullah'ın çökertilemesinde bir numaralı isim olarak öne çıktı.

    10 YILLIK ACI TESADÜF
    Uygulamalarıyla bölge halkının sevgilisi haline gelen Okkan, Hizbullah ve PKK'yla mücadelesinin bedelini canıyla ödemişti. Diyarbakır İl Emniyet Müdürü iken, tam da 10 yıl önce bu ay, kimliği belirsiz kişilerce pusuya düşürülüp yanındaki beş polisle birlikte şehit edildi.
    Cinayetler hâlâ çözülemese de işin içinde Hizbullah parmağı olduğu kesin...
    Kesin olan bir başka şey de, Okkan'ın toplumun huzuru için yıllarca savaştığı terör örgütü mensuplarının bugün yeni düzenlenen 102. maddeden yararlanarak dışarı çıktığı.

    SEVİNMEK Mİ LÂZIM?
    Hizbullah terör örgütü liderlerinden Hacı İnan ile birlikte 8 sanık, tutukluluk sürelerini yeniden düzenleyen CMK'nın 102. maddesinden faydalanarak Bolu F Tipi Cezaevi'nden tahliye oldu. 8 Hizbullah mensubu da, Diyarbakır D Tipi Cezaevi'nden serbest bırakıldı. PKK üyesi olduğu iddiasıyla yargılanan iki kişi daha artık dışarda...
    Yoksa Gaffar Okkan bu günleri görmedi diye sevinmek mi lâzım?..

    Habertürk...
     
  2. vdtBocanegra

    vdtBocanegra SCW Üyesi

    649
    36
    28
    bu yasanın altında bi bit yenigi var ama bakalim amaç kimi veya kimleri dişari cikarmak daha esas bombalar patlamadi..
    yada basına yansımadı daha..
    karara baglanmayan davalari tutuklu tutup salacak bi mantık.. halbuki karara baglanma sürecini hızlandırmak adına adım atacagina katilleri sal mafyayi sal, adaletinin a......
     
  3. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    ..sonrasında ama AKP çalışıyo memleket güzelleşiyo vs. deniyo..
    lanet olsun..
     
  4. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Allah belalarını versın yonetımlerının !!
     
  5. Mert G

    Mert G SCW Üyesi

    413
    3
    18
    hergün bir terörist, katil ya da sapığın salındığı haberlerini görmekten nefret ettiğim için tv ya da gazeteye bakamıyorum artık sinirimden..
     
  6. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    referandum bunu ıcındı ıste..ulkeyı ısteklerı gıbı yonetıyorlar...durmak yok devam edın...
     
  7. PORO

    PORO SCW Üyesi

    2.440
    371
    83
    durmak yok yola devam...yakın da imrlalıda ki köpekte dışarı çıkar....
     
  8. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    cıkar tabık recep tayyıp zamannda o serefsıze sayın on unvanınıda kullanmıstı... kı oyle bı herıf krallar gıbı bakılıyor.. bu akp sevdası bu ulkede bıtmez ama.ATATURKUN kemıklerı sızlıyodur.
     
  9. PORO

    PORO SCW Üyesi

    2.440
    371
    83
    dediklerin doğru ama krallar gibi bakıldığı yalan...askerliğimi imralıda yaptım ordan biliyorum
     
  10. aybarsdnr

    aybarsdnr SCW Üyesi

    2.684
    58
    48
    buraya aslında yazılacak çok şey var ama her cümlem forum kurallarına aykırı olacak...devran döner umarım.umarım bu salınan kansızlar sadece onları salanların başına bela olurlar.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş