Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

2011 Leon USB Sorunu

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında daywalkel2 tarafından paylaşıldı.

  1. daywalkel2

    daywalkel2 SCW Üyesi

    26
    0
    1
    Merhaba Arkadaşlar,

    USB girişine memory stick takıp mp3'lerimi dinlerken teyp kendini otomatik olarak AUX moduna almaya başladı. Bu sorunla karşılaşan yada çözümünü bilen varmıdır acaba?
     
  2. whiteline-XL

    whiteline-XL SCW Üyesi

    1.636
    56
    48
    usb hafıza kartı okumak için yapılmamıştır. memory stick benim bildiğim sonylerdeki hafıza kartı. usb flash bellek farklıdır. hangisi?
     
  3. daywalkel2

    daywalkel2 SCW Üyesi

    26
    0
    1
    memory stick dediğime bakmayın bildiğiniz flash bellek :) İlk başta okuyor 3 dakika falan sonra device not supported diyor teybi açıp kapatınca şarkıya kaldığı yerden devam ediyor.
     
  4. whiteline-XL

    whiteline-XL SCW Üyesi

    1.636
    56
    48
    kullandığınız bellek içinde sadece muzik olsun başka birşey varsa da hata vermesine neden olabilir yada içine virüs bulamış ise radyo okyamıyor olabilir. belleğinizi biçimlendirip yeniden sadee müzik dosyalarını yukleyin ve eklediğiniz klasörlerlerde virüs olup olmadığını kontrol edin.
     
  5. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    bu arada ilave olarak dosya formatını fat32 olarak biçimlendirin
     
  6. daywalkel2

    daywalkel2 SCW Üyesi

    26
    0
    1
    Dediklerinizi deniyeceğim çok teşekkürler. Birde klasör içinde klasör yaratmışım ondan da olmuş olabilir diye düşünmekteyim.
     
  7. whiteline-XL

    whiteline-XL SCW Üyesi

    1.636
    56
    48
    yo onunla alakalı olmaz bende de tüm şarkılar sanatçı ismine göre sıralı onunla alakalı olduğunu düşünmüyorum.
     
  8. alpturan41

    alpturan41 SCW Üyesi

    91
    1
    8
    temassızlıkda olabiliyor bendede arada bu tip sorunlar oluyor
     
  9. Nusret

    Nusret SCW Üyesi

    1.540
    335
    83
    Flaş bellek yada memory yolda gittiğin yerde sarsıntılardan da etkilenebiliyor olabilir.Girişinde herhangi bir genişleme varmı bi ona bak istersen bide klasör olarak değil şarkıları direkt olarak at içerisine ve herhangi bir dosya mevcut olmasın.Bu şekilde kontrollerini yaptıktan sonra herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum.Bende de ara sıra oluyo öyle ama kısa süre içerisinde geçiyo oda sarsıntılardan saolsun belediyelerimizin kazdığı ve kapatmadığı yollardan vs. vs. vs.
     
  10. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    1.709
    53
    48
    Bazen bendede arabayı stop ettikten bi yarım saat sonra falan tekrar çalıştırdığımda cihazı görmüyor , aux modunda kalıyor öylece , üstüne tekrardan arabayı durdurup çalıştırdığımda düzeliyor.
     

Sayfayı Paylaş