Yurttan benzin protestoları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Floydian
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Tech'i takip ediyorum bu arada,henüz bi organizasyon yok.. Hukuka uygun bişeyler planlanmaya çalışılıyor 🙂
 
resmen keriz yerine koyuluyoruz bu benzinden devletin aldığı vergi ve eklemelerden dolayı,bi şekilde ses çıkartmak lazım yoksa 5 lirayıda görürüz bu gidişle!😡
 
bunlar çoğaldıkça bişiler olabilir..
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,145Kullanıcılar
Recep74Son üye
Geri
Üst Alt