Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

muayenede orjinal olmayan jant

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Puanları
113
arkadaşlar şöyle bir şey duydum ve mantıksız geldi ama bir sorayım dedim.
muayene girdiğiniz zaman aracın üzerinde orjinal janları yoksa muayeneden geçemiyormuşsunuz :confused:bu ne kadar doğru? bana çok saçma geldi:kizgin:
 

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Puanları
63
benim eski aracımın jantları orjinal değildi ama geçmişti muayeneden. bir sıkıntı olmamıştı.
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Puanları
48
Yoktur abi öyle birşey ilk defa duyuyorum. Ne arabalar geçiyor, kıllığına yaparlarsa bilemem tabii :)
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Puanları
113
bana da saçma geliyor bide sizlere sorayım dedim..
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Puanları
113
kıl birine denk gelirseniz oluyor bi arkadaşım yaşamıştı ama ben bir hafta önce muayene ettirdim hiçbişey olmadı jantlarım siyah ve 18:eek:key:
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Puanları
113
ben 18 jantlarla geçtim abim 17 jantlarla geçemedi kendi aracındaki kapı arasında 16 17 jant takılabilir diye yazıyordu
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,250
Puanları
83
ben bunu sana söylemiştim abi TUV ilk geldiğinde bu söylentileri duymuştum bende hyundai vardı 17 jantlı onun geçemeyeceğini söylüyorlardı ozamanlar bana
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Puanları
113
Tamamen sans ısı dıyebılırım ordakı memurun ruh halıne kalmıs,Omercan toledoda 17 Oz var dıye gecememıstı
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Puanları
0
Kanunen olay şöyle. Aracın orjinal fabrikasyon lastik veya jant ölçüsünü değiştirirseniz, ruhsata işletmeniz gerek.
Yani diyelim ki araç 15 jant ve lastik ölçüleri 195/55 R15. Bu ölçülerin dışında ne takarsanız takın kanunen ruhsata işletmeniz gerek.
Ancak muayene de bu konudan pek sıkıntı çıkarmıyolar.
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Puanları
113
Kanunen olay şöyle. Aracın orjinal fabrikasyon lastik veya jant ölçüsünü değiştirirseniz, ruhsata işletmeniz gerek.
Yani diyelim ki araç 15 jant ve lastik ölçüleri 195/55 R15. Bu ölçülerin dışında ne takarsanız takın kanunen ruhsata işletmeniz gerek.
Ancak muayene de bu konudan pek sıkıntı çıkarmıyolar.
ruhsatlarımızda bunu yazacak bi yer varmı lastik jant ebatı falan sonuçta bu araçlar 16-17-18jantlarla bile isteğe bağlı satılıyo... ya saçmalığa bak sanki işletince ne oluyo ne değişiyo...........
 
Üst Alt