Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Memnuniyetsizlik erya !

plajhavlusu

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
3,139
Puanları
63
servıslerde kurumsal olarak degılde bı sahısla muhattap olursan bence ıslerın daha guzel cozulur koray yınede erya degılde elemanların bır hatası vardır cezmı abı gereken ılgıyı gosterecektır tampon un hayırlı olsun
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Puanları
113
Ne yazıkkı servıslerde her musterıye aynı ozen gosterılmıyor bu kesınlıkle gercek,bu yuzden her zaman kendı ısımı kendım halletmısımdır
 

taykac

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
855
Puanları
28
Ne yazıkkı servıslerde her musterıye aynı ozen gosterılmıyor bu kesınlıkle gercek,bu yuzden her zaman kendı ısımı kendım halletmısımdır
Aynen katılıyorum sana Can kardeşim.Bende genelde her türlü işi kendim yaparım.Yağ ve yağ filtresi,hava filtresi, yalnızca son bakımda zaman bulamadım burdaki ford servise gittim.Memnun kaldığımı söylemeliyim.:)
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,060
Puanları
113
memnuniyetin burda paylaşılacağı gibi memnuniyetsizliğinde paylaşılması gerektiğinin kanısındayım. burası erya fan club deil :)
geçmiş olsun koray umarım istediğin gibi bir sonuç alırsın

Bu sözün üzerine benim yorum yapmama bile gerek kalmamış.

+1907
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Puanları
113
tampon+lip+boya+işçilik bana toplamda 1.380 tl

bunu verıp memnun bırakmıcaklarsa hangı servıs olursa olsun kavga cıkarırım.He su da var eskı aracımla kaza yapıp burda dogusa gondermek gıbı b salaklık yaptım Armutluya yakın oldugu ıcın,1 haftalık ısı 1 ayda yapıp ustune ustelık yaptıkları ıgrenc ıscılıgı gordugumde sok olmustum,yetkılı yerlere de sıkayet etmeme ragmen sonuc alamadım haram ettım yapcak bsey yoktu :)
 

ZaferAykan

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
366
Puanları
28
koray sıkıntına üzüldüm. umarım telafisini çabuk yaparlar.
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Puanları
38
Servislerin kronik şeyleri bunlar her serviste oluyor. Servislerden uzak durmak lazım. Bunu duyduktan sonra erya ile işim olmaz zaten...
 
Üst Alt