Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Leon TSI 125 (Remapped) vs Golf 160 TSI DSG (Stock)

ukku

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eki 2010
Mesajlar
1,017
Puanları
83
Akşam Yiğit (YCO) ve foruma üye olmayan 2 arkadaşımız ile bikaç deneme yaptık..

Siyah Leon
1.4 TSI 125 + Downpipe, egzoz, cai ve yazılım... araçta sadece sürücü var, tahminen 150-160 hp civarı

Kırmızı Golf VI
160 TSI DSG stock, araçta sadece sürücü var

Siyah Bravo:
120 hp tjet stock, araçta sadece sürücü var

Camcar Audi A3
1.8T.. stock sayılır :) 4 kişi :)



Golf vs Leon denemesi

http://www.streetfire.net/video/golf-tsi-160-dsg-vs-leon-tsi-125_2186552.htm



Golf vs Leon denemesi #2 (Videoda ilk 30-35 saniye boş :))

http://www.streetfire.net/video/golf-tsi-160-dsg-vs-leon-tsi-125_2186667.htm



Leon - Bravo denemesi
2. vites 50 km civarı, camcar 3. vites :)

http://www.streetfire.net/video/leon-tsi-125-vs-bravo-tjet-120_2186613.htm


Hamdi Şile'ye, Alp de Ümraniye'ye sapmasa daha çok denerdik diye düşünüyorum :eek:
Hepiciğine maşallah eğlenceli akşamdı...
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
golf leon beklediğim gibi olmş. ama son videodan hiç bişi anlaşılmıyıor orada sonuç nedir?
 

ukku

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eki 2010
Mesajlar
1,017
Puanları
83
100'e kadar bravo ancak tutunabildi, 170 180'lerde leon 4 boy falan fark açmış oluyordu..
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Puanları
113
alp bızı ıssıza goturyodu,once umranıye dıe gırdık sonra cekmekoy neysekı b yerden donduk yıne :D
 

eneserol

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
2,980
Puanları
83
hayret yaa leon bu modla yetişemiyor golfe :(
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
alp e navigasyon şart birsonraki modifiye de navigasyona odaklansın belki roll yaparken falan yol kaybederse bulur :D

bu arada bravo gene ii gitmş biri yazılımlı biri stock deneniyor orada.

bende geçen gün stock 122 lik golfle denedim benim leonu da arkadaş daha videoyu atacakta ben konu açacamda :D
 

ukku

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eki 2010
Mesajlar
1,017
Puanları
83
bu arada bravo gene ii gitmş biri yazılımlı biri stock deneniyor orada.

bende geçen gün stock 122 lik golfle denedim benim leonu da arkadaş daha videoyu atacakta ben konu açacamda :D

Gelince forumda paylaş keyifli olur,
Bravo bence de çok güzel gidiyor, sonuçta 120 hp..
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
eklicem arkadaş telefonla çekmişti kablosunu istanbulda unutmş sanırım haftasonu dönerse atar gidince.

benimkinde 1 kez 2 3 boy geçtm 1 kez yarım boy 2 3 kez kafa kafaya gittik 1 2 kezde geçildim diye hatırlıyorum. yani iki araçta stockken performans birebir aynı olay tamamen anlık saliselik pilotaj farklarına kalıyor bence böylesi daha zevkli :D

o ne öle adam gelicek 15 20 boy atıcak tayyara gti nan öyle zevkmi alınır çekişmeli olsnki tadı çıksn :D
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Puanları
113
Golf iyi yürümüş A3 te aralarda dayanamayan bi halde yapıştırası geliyo ama görevli :D elinize sağlık....:eek:key:
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
hayret yaa leon bu modla yetişemiyor golfe :(

sonradan 160 bg almakla orjinalden 160 bg olmak arasndaki fark diyoruz biz buna :D

benzer durum a4 1.8tfsi ile 2.0 tfsi arasındada var. yazılımla 1.8 210 bg oluyor 2.0 stock 210 bg ama2.0 stock daha iyi gidiyor :)
 
Üst Alt