Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

ESP'li ve ESP'siz..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
http://www.youtube.com/watch?v=FIuPS9cTlL8&feature=related

bu video da ESP'nin gereksiz, önemsiz, kullanışsız vs vs vs vs..'lere birebir mobesadan alınmış bi olaydan örnek teşkil eder umarım..

roll cage'in güvenlik ekipmanı ESP'nin de güvenlik sistemi olduğunu engin bilgisinin içine nedense barındıramayan Ayberk de dikkat eder umarım ESP olsaydı araç zaten takla atmazdı.. ;)
gerçi o takla atmayı tercih ediyodu pardon.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=Y04ZSjeD394&feature=related
 

cmi87

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
701
Puanları
16
Esp açık olmadan yola çıkmam abi :D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
imkanım olsa passatın üzerinden söküp yan sanayi satarım espyi boşa para verdik hiç çalışma gereği duymuyo kerata :D
 

cmi87

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
701
Puanları
16
esp cidden çok işe yarıyor bundan önce ben 2003 model corsa kullanıyodum onda bırakın esp'yi abs bile yoktu araçta leon'a geçince uzay mekiğine binmiş gibi olmuştum :D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
yiğit sen emniyet kemeri takıyormusun yoksa kemer yerine kemer tokasımı takıyorsn sesi kessin die :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
emniyet kemersiz park edemiyorum olm arabayı.. :)
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
ha yollda kemersiz biniorsn park ederken takıorsn :D

şaka bir yana en önemli emniyet donanımı öncelikle kurallara saygılı şöför olma çabası üstünede emniyet kemeridir. esp falan en sonda gelir. ben hiç bir zaman iyi bir takım lastikle iyi yol tutan bir araba olduğu sürece espli olma şartı aramam bir araçta.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
ha yollda kemersiz biniorsn park ederken takıorsn :D

şaka bir yana en önemli emniyet donanımı öncelikle kurallara saygılı şöför olma çabası üstünede emniyet kemeridir. esp falan en sonda gelir. ben hiç bir zaman iyi bir takım lastikle iyi yol tutan bir araba olduğu sürece espli olma şartı aramam bir araçta.

yavrum sen bi daha ne zaman gelecen buralara..
söylesene.. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt