Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Dede'mizi Kaybettik..

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
10 gün kadar önce karaciğer kanseri teşhisi konulmuştu sana..hayatında 1 defa bile hasta görmemiştim seni..
en son Pazar günü seni espri yapar şakalaşır halde biraz bitkin de olsa keyfi yerinde bırakmıştım..dün öğleden sonra bi tel. gelene kadar seni iyi sanıyodum..
meğer değilmişsin..öğleden sonra saat 4-5 gibi '29'dan beri çalışan kalbin daha yeni durmuş ve 80 yıldır parlayan gözlerin kapalıydı..akşama kadar süren alelacele prosedürlerin ardından morga kaldırmıştık bile seni..

bugün de ikindide dua okur halde bulduk kendimizi Galip Paşa'da..ardından defnedilten sonra eve döndüğümüzde insanlar özellikle anneannem olan bitenin belki de ciddiyetinin farkında değildi ben de öyle..

arabayı yeni aldığımda; "oğlum arabana lazım olan canının istediği bişi varsa al sonra gel beni gör tamam mı.."
demiştin..şuan PC başında yazı yazarken belki de jeton yeni yeni düşüyo bana..özellikle aile yemeklerinde yemeği artık ilk önce sen bitirmediğinde anlicam olmadığını..ya da "oğlum şu pantolonunu yukarı çek böbreklerin üşür.." diyen olmadığında..

ilginç bi şey insan hayatı daha doğrusu canı..
ruh olmayınca ne sıcaklık ne renk hiç bişi kalmıyo..
ölüme olan her adımda aynı odada nası hayattan uzaklaştığını gören ne şanslı ki kızlarından biriydi..Allah herkese senin gibi kendi evinde başındaki kızına gözlerinle son kez gülüp uykunda vefat etmek nasip etsin..

seni çok seviyoruz dede'm..hayatlarında bi defa yıllar önce senle tanışmışlar bile gözleri parlayarak Sedat Bey farklıydı demeleri...
ortalık sakinleşince anlicaz ne kadar özlediğimizi seni her geçen gün..
tavla oynamayı sen öğretmiştin küçükken biliyosun..
son zamanlarda keşke senle sabahlara kadar tavla oynasaydım çok severdin 58 senelik eşinin "Sedat içme artık şu sigarayı.." sözlerine rağmen torununa sigara ikram edip keyifle tavla oynamayı..öyle şeker bi dede'ydin sen..

bu arada çok çok ama çok pişmanım keşke arabamda senin bi hatıran olsaydı her gün görebileceğim herhangi bişi...nezaketen teşekkür etmekle yetinip göya daha çok düşünen taraf olmak büyük bi aptallıkmış yeni anladım daha...

Sedat İşcan
1929 - 2009
 

Berkan

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
448
Puanları
18
yiğit kardeşim başın saolsun, Allah dedenin mekanını cennet eylesin
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
kardeşim benim başın sağolsun
dünden beri niye sıkıntın oldugu sımdı oraya cıktı

allah rahmet eylesın topragı bol olsun
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Puanları
113
yiğidim başın sağolsun
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
başın saolsn yiğit. mekanı cennet olsn.
 

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Puanları
48
başınız sağolsun....En azından dede sevgısını tatmıssın ben dedelerımın ıkısınıde tanıyamadım malesef:(
 
Üst Alt