Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

bmw 1.16i

akin

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
1,868
Yaş
41
arkadaşlar yarın arkadaşın bmw 1.16i sine bakmaya gidicem fiyatı 35bin lira.benim leonla takas için ön şartları kabul etmiş gibi duruyoz.ama 1.16 yı hiç tanımıyorum bilen duyan varsa tavsiyelerini bekliyorum.
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,460
Yaş
59
akın gereksiz iş yapıyorsun çok ağır satışı olan bir model oldukça da değer kaybediyor
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Yaş
33
valla leondan tek artısı yalıtımı ve adının bmw olması. biraz da malzeme kalitesi iyi dyebilirim. eksisi daha fazla.
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
8,181
Güzel araç,ben beğeniyorum...Uzun vadeli kullanıcaksan alınabilir..
 

maceren

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
400
akın otomatik vites ise düşünme al. otomatikleri manuellere nazaran daha çok tutuluyor. bmw nasıl diye bir soru varmı kardeşim :)
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Yaş
33
yani sıkdıysan aracından deiştir tabi zevk işi. ama çok da bir fark bekleme.

yagmurlu havalarda yanlarsın :D
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
31
1.6 motor tat vermiyor arkadan itişli araçta bence vazgeç hocam
 
Üst Alt