Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

31 Ekim 2010 Pazar Autoshow Organizasyonu

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,017
Puanları
113
bende aldım 2 adet seat anahtarlığı.. Koray yazayım bende telefonumu o bölüme.. :)
 

LEONISM

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
1,706
Puanları
48
Çarşı karıştı bugün valla :D , Yiğit seninde uykun ne ağırmış be birader , ya da teli direk savurmuştun :),
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
Çarşı karıştı bugün valla :D , Yiğit seninde uykun ne ağırmış be birader , ya da teli direk savurmuştun :),
saat 6 gibi alarmını kurdum telin..dedim uyumıyım duymam vs. alarmı film izliyim uyuyakalırım falan salona geçtim film izliyorum tel. içerde..8.5 gibi salonda uyuyakaldım kardeşim.. :D :D
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
Bende sabah yigiti ara ozguru ara hic biri acmadi en sonunda iletisim numaralarindan senin numaraya bakarken yolda karsilastik zaten abi :) onun haricindede red leon nickli bi uyeyle seat standinda karsilastik onun haricinde kimseyi goremedim :) 1 den 5 e kdr orda kaldik fln son 2 seat anahtarligini aldik :D guzeldi fuar hosuma gitti en cok gallardo superleggra vardi ona bayildm ferrari guzeldi maserrati guzel vw guzeldi mini coooper s concept vardi mukemmeldi yani herseyiyle guzeldi :) sadece bulusma irganizasyonumda biraz sknti yasadik o kdr :) patron numaran yok bende yaaaa :D
valla arkadaşlar çok karışık oldu bi merterden tel geliyor birde eryadan işin aksi tarafı telefonum gece kırıldı delirdim ekranın yarısını gösteriyor yarısını göstermiyor mürekkebi aktı kimseyi arayamıyorum arayanları göremiyorum, İst'de kayboldum, trafik yoğundu eryaya yetişemedim, tehlikeli hatalar yaptım valla kafam bi dünya oldu yemin ederim aksilik üstüne aksilik.. 12.00'da eryaya yetişemeyeceğimi anladım bari E-5 te yakalayım bizimkileri diye Özgürü aradım açmadı, Yiğiti aradım açmadı sonra Serhatı aradım açmadı :D zati stresliyim bide onlar açmayınca dedim en iyisi basıp gideyim fuara... ( Merter migrosuda bilmeyince... :D )

Tam Haliç köprüsüne geldik baktım Koray ve bi arkadaş daha vardı :D selamlaştık ufaktan laflaştık, dedim herkeze direk fuara gidelim en iyisi çünkü köprüden sonra çok trafik vardı fatih sapağına kadar.. Sonra herkez gitti fuara orada digiersoy abimizle karşılaştık, bi baktım ersel, vodoorush, apache, 3 üyemizle daha karşılaştım :D

Neyseki herkez sağ sağlim gitti fuarına.. :)
sayemde herkes birbirini buldu daha ne istiyosunuz :D
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
scw için her zaman :)
 

brave

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
2,435
Puanları
83
ben sabahtan pıyango oldu annem dedı benı kartala goturcen kopruye gırdım 1. acık dedım hadı otabana gırım gırmez olaydım hem gıtı gıt bıtmıyo hem kgs bıttı bıtıcek 3 tane gıseden zar zor geçtim neyse kartaldan donuste kucukyalıya tam gaz kucukyalıdan sonra 2 saat trafıkte kaldım alple bulusup dırek gelıcektım fuara 2 saate trafıkten kurtuldum derken baktım saat 2 fılan olmus fuar yolundada baktım kilit gozum kesmedi o trafığe girmeye kafayı yerdim herhalde...
 

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Puanları
83
bizde setnogromla beraber yaklaşık 1 buçuk saat bekledik merter migrosta kimse gelmeyince basıp gittik fuara...
Evet bekledik hatta geçen buluşmada Çağdaş'ın telefonunu almıştık onu rahatsız ettim bir ara Cezmi abiyide aradım Serbay'ın telefonunu almak için ama meşguldü sanırım açmadı.Neyse Çağdaş sorunu halletti fakat bu seferde herkes kaybolmuş haliyle fuarda mutlaka scw'den birileri vardı ama tanımadığımdan görüşemedik.Ha bu arada park yerinde bi beyaz leonun sileceklerini kaldırdım ama plakayı unuttum inş Serbay'ınkidir:D

xx
 
Üst Alt