Panjur, Logo Carbon Kaplama | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Panjur, Logo Carbon Kaplama

Konu, 'Atölye & Aksesuar' kısmında CanCan11 tarafından paylaşıldı.

  1. CanCan11

    CanCan11 FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.406
    1
    0
    Arkadaşlar Yayları alırken bir de karbon kaplama almıştım bugün yaylar takılırken panjuruda söktüm ve komple nikalajlı kısımları ve logoyu kapladım :) Ve gayet sağlıkllı oldu bu kadar iyi olacağını bende bilmiyordum elimde baya bir miktarda var ve yapım için 3 şey gerekli falçata bıçağı çakmak ve bez :) isteyen arkadaşlar varsa logolarına hiç bir şekilde zarar vermeden yapabilirim :) Resimleri yarın koyacağım :)
     
  2. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    eline sağlık kanka :)
     
  3. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    1.709
    53
    48
    Karbonun kalitesi nasıl , nereden aldıgını ögrenebilirmiyim ?
     
  4. CanCan11

    CanCan11 FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.406
    1
    0
    Karbonun kalitesi başarılı markası da 3M :) en iyisi bu sanırım Elif Tuningten aldım biraz kazık ama yapıcak bir şey yok :)
     
  5. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    1.709
    53
    48
    Hımm , 3m iyidir , ama elif in bütün malları öyle pahalı veriyolar , bulamıyorsan yapacak bişe yok tabi...

    Bu arada çakmak yerine fön makinesi kullanırsan daha başarılı sonuç alabilirsin :) Şahsen yaparsam fön kullancm ben...
     
  6. CanCan11

    CanCan11 FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.406
    1
    0
    yok ben farklı bir şey yapıyorum logoların uç kısımları varya içe doğru olanları jileti ısıtıp üstüne basıyorum direk kalıp gibi yapışıyor fönlük bi iş yok logolarda :D ben yaparım istersen senin logoları çözeriz yani
     
  7. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    1.709
    53
    48
    Yok demem kardeş valla :) , , Carbon'umu kapar gelirim yanına eğlenceli olur yani :)
     
  8. CanCan11

    CanCan11 FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.406
    1
    0
    bende bi ton var:D gerek yok 1 metre kare aldım :d 50 tane araba logosu kaplarım onla :D
     
  9. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    1.709
    53
    48
    Eyvallah , Haberleşelim bi ara öyleyse :)
     
  10. CanCan11

    CanCan11 FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.406
    1
    0
    tabikide kardeşim 0533 619 96 84 .)
     

Sayfayı Paylaş