Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Matbaacı kardeşlerim abilerim tarafından yardım lütfen

Konu, 'Atölye & Aksesuar' kısmında SeFfAh tarafından paylaşıldı.

  1. SeFfAh

    SeFfAh SCW Üyesi

    578
    172
    43
    Hayırlı pazarlar

    arkadaşlar aşşağıdaki amblemi bana sticker olarak bastırabilecek olan kardeşlerim abilerim varmıdır acaba ücreti neyse kendisine vereceğim , bu amblem nedir diye sorucak olursanız bulgaristan/razgrad'lı olarak memleketimizin takımının amblemi (Ludogorets Razgrad) 2 sene önce bulgaristan süper ligine çıkmasına rağmen geçen sene ve bu sene ligde 1.nci tamamlayarak yüzümüzü güldürmüş klübümüzdür , aracıma yapıştıracağım boyut olarak herhangi bir fikrim yok ne büyük ne küçük olsun orta boyutlarda göz kararı olmasını istiyorum aracımın arka camına yapıştıracağım

    yardımlarınızı bekliyorum

    images.jpg
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  2. DOUKAN

    DOUKAN SCW Üyesi

    3.410
    84
    48
    Avcilarda oturuyorsun sanirim googledan arastir ozalitci diye isini cok kolay yaptirabilirsin oralarda
     
  3. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    Tek bir sticker icin uğraşmazlar abi zor anlaşırsın . Ben bazılarına sordum tek yapmıyolar yani.
     
  4. gültekin

    gültekin SCW Üyesi

    609
    200
    43
    reklamcıya git sana bu resmin her türlü çıkartmasını gömmeli yapıştırmalı çıkartır emme elin gavur takımında kaçtane Müslüman türk oyuncu var varsa yaptır yoksa koy ... ne
     
  5. hiSertkaya53

    hiSertkaya53 SCW Üyesi

    249
    89
    28

    adamın memleketi bulgaristan ondan istiyor zaten :D
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    :confused:
     
  7. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Kardeşim Matbaa ile alakası yok Reklamcılar yapar bu işi avcılar Çocugusun Böyle şeyler çok basit olmalı senin için Bu arada Arabada Feda Logon yoksa bunuda Yapıştırma :eek:key:
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. cuprali

    cuprali SCW Üyesi

    2.467
    1.712
    113
    gültekin kardeş spor dostluk kardeşliktir ayrıca bilemezsin belki fevzi göçmen bir kardeşimiz lütfen bu şekilde yorum yazmayalım hele o son yazdığın hiç hoş değil
     
    Bunu beğendi. 4 kişi bunu beğendi.
  9. hiSertkaya53

    hiSertkaya53 SCW Üyesi

    249
    89
    28
    senin işin için yarın arkadasımla görüşücem %80 yaparız stickeri :)
     
  10. Ali

    Ali SCW Üyesi

    1.661
    366
    83
    reklamcılar halleder bence de
     

Sayfayı Paylaş