Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

lpg

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında clementine tarafından paylaşıldı.

  1. clementine

    clementine SCW Üyesi

    1
    0
    1
    Merhaba, LPG'ye gecmeyi dusunuyorum. Yorumlariniza ihtiyacim var. Uyum problemi yasarmiyim? Ne onerirsiniz? Selamlar.
     
  2. fazo

    fazo SCW Üyesi

    15
    0
    1
    benım aracımda yaklasık 1 senedır zavolı sıralı sıstem var.hıcbır uyum sorunu olmadı arkadasım.gayet ıyı bu gune kadar tek bır kez teklemedı.cok memnunum.tavsıye ederım
     
  3. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Lpg hakkında istediğiniz bilgiye sahip olabilirsiniz, ancak ilk önce üyeler bölümünden kendinizi tanıtmanız gerekli forum kuralları gereği ;)
     
  4. effect1903

    effect1903 SCW Üyesi

    1.052
    80
    48
    Bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşlar size yardımcı olacaktır ancak önce kendinizi üyelermiz bölümünde tanıtnız..
     
  5. b.arat

    b.arat FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    232
    6
    0
    Bu hatırlatmalardan sonra nedense başlık açan şahıs buhar olup uçuyor, gören de olmuyor bi daha... Neyse biz yine de insaniyet namına yazalım... celementine hanım kardeşim, aracının motoru lpg ye iyi derecede uyum sağlayan bir motordur. İtalyan menşeli piyasada tanınmış markalardan birini bütçene göre belirleyip taktırabilirsin. Ben lovato kullanıyorum çok memnunum; üstte arkadaş yazmış zavolli diye o da memnun... bu gün bir arkadaşın aracında gördüm brc takılıydı o da memnun... lpg de kit(italyan markaları) ten daha önemli bir şey var o da ustalık! işinin erbabı, yaptığı işin arkasında durabilecek, tanınmış, bolca montaj yapmış ve müşteri memnuniyeti sağlamış bir usta bulursan hiç düşünmeden taktır lpg yi, rahatça dolaş... güle güle dolaş...
     
  6. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    bıktım arkadaş ben durumdan nedir bu yaaa :mad:
     
  7. biLaL

    biLaL SCW Üyesi

    1.581
    110
    63
    Arkadaşım formu iyice inceler isen Lpg ile ilgili bir çok tartışmayı ve bilgi paylaşımını rahatlıkla bulabilirsin tekrardan konu açmaya gerek yok
     
  8. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    hayırdır erkan hangi durumdan bıktın :) kim kızdırdı seni :)
     
  9. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    sende farkında degılmısın gökhanım yol geçen hanına döndü site gelıyo ınsanlar tak bi konu alcagını alıyor sonra gidiş o gidiş bizimkilerde zaten dünden meraklı hemen yardımcı olmaya hiç kimse yolu yordamı anlatmıyor bu işte kafamı bozan hergun aynı hıkaye kaç sefer soyledık mesaj sınırlaması olsun onune gelen tak dıye konu açmasın dıye ama yapılmadı heryerde var bızde yok.burası ticarethane degıl.burda biz aile gıbı birarada olmak için varız...
     
  10. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    + 1500
     

Sayfayı Paylaş