Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Leon 2008 Merkezi Kilit Problemi Hk.

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında OTURHAN tarafından paylaşıldı.

  1. OTURHAN

    OTURHAN SCW Üyesi

    12
    13
    3
    Herkese Merhabalar;
    Forumda yeniyim Geçen hafta Leon 2008 1.4 tsi Style aldım. Sol arka kapıda kilit problemi var şöyle ki kapıları kumanda dan 2 kere basıp açtığımda bütün kapılar açılıyor ama sol arka kapı açılmıyor. Ben içeriden sol arka kapıyı bir kere açtıktan sonra kapıyı tekrar kapatırsam geri açabiliyorum ama kapıları kilitleyip tekrar açmaya çalıştığımda olmuyor bazı ustalar merkezi kilite filan bakıcam dedi yardımcı olabilecek var mı şimdiden teşekkürler.
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  2. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    arka kapı switchi ...ucuz bişi döşemenin içinde.parça ucuz,kapı sökümü kaça yaparlar bilemem
     
  3. OTURHAN

    OTURHAN SCW Üyesi

    12
    13
    3
    Bakalım pazartesi gidecem kaç lira sıkışmış hep beraber görecez.
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  4. Balistik111

    Balistik111 SCW Üyesi

    52
    23
    8
    Bende gecenlerde ayni sorunu yasadm iki kapida kapi kilit motorlarindan biri yanmistir normalde guzel bi kilitci bulursa o motoru deistirio ama eger bulamazsan komple kilit deiscek dio pahaliya patlio ben iki kapiyi 100 liraya yaptrmstm
     
  5. EndyCooL

    EndyCooL SCW Üyesi

    23
    29
    13
    aynı sorunu ibizamda yaşadım sağ ön kapıda kilitlenmiyordu açılmıyordu vs vs... mekanizmanın kirlenmesinden dolayı olduğunu söyledi usta temizlettim ve çalıştı sana tavsiyem ilk etapta temizlettirip denemen. o da olmadığı takdirde çıkmacılardan 2. el alırsın ama önce mekanizmayı temizlettir
     
    Bunu beğendi. OTURHAN bunu beğendi.
  6. OTURHAN

    OTURHAN SCW Üyesi

    12
    13
    3
    Eyvallah hocam teşekkür ederim deneyecem.
     

Sayfayı Paylaş