Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Kaza yaptım yedek parça ve öneriye ihtiyacım var

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında Çağrı.S tarafından paylaşıldı.

  1. Çağrı.S

    Çağrı.S SCW Üyesi

    24
    21
    3
    Bugün aracımla ufak bi kaza yaptım ön tampon ve panjurlar hasar gördü ve kaput uç kısmı yamuldu. Kaputu maslak auto king de boyasız yaptırmayı düşünüyorum. bunun dışında tampon tamiratı veya değişimi konusunda önerilerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.[​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG]
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Umtertrk

    Umtertrk
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    225
    223
    43
    Geçmiş olsun :( umarım bir daha yaşamasın böyle bi olay
     
    Bunu beğendi. Çağrı.S bunu beğendi.
  3. rebel6985

    rebel6985
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    312
    334
    63
    Gecmis olsun allah beterinden saklasin


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Çağrı.S

    Çağrı.S SCW Üyesi

    24
    21
    3
    Teşekkürler saolun
     
  5. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    gecmiş olsun arkadaş...ön tampon ön ızgara falan değişecek...kaskonu delermisin yoksa ayrı mı yaptırmayı düşünüyorsun...
     
  6. Srkn fr

    Srkn fr SCW Üyesi

    423
    615
    93
    Geçmiş olsun Allah beterinden korusun...

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. 26_BC_726

    26_BC_726 SCW Üyesi

    332
    361
    63
    Allah beterinden saklasın. İnşallah başka can sıkıcı bi olay yaşamazsınız
     
  8. Çağrı.S

    Çağrı.S SCW Üyesi

    24
    21
    3
    Saolun
    Araçta kasko yok mecburen ben yaptırıcam tampon ve ızgara bulmam lazım forumdan yardımcı olabilcek var mı parçalarla ilgili veya yaptırılacak yerle ilgili tavsiye verecek var mı ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  9. Çağrı.S

    Çağrı.S SCW Üyesi

    24
    21
    3
    Çok saolun teşekkürler iyi dilekleriniz için
    Nokta boya olmayan arabanın orijinalliği gitti ama yapıcak bir şey yok cana geleceğine mala gelsin Bu arada istanbul da ve kar yağan diğer illerde kar lastiği olamayan özel aracıyla çıkmasın yoksa sonuç böyle oluyor :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    parçaları tek tek kalem kalem yazarız sipariş edersiniz servisten dışarıda taktırırsınız uygun fiyata ..tampon boyasını dışarıda yaptırırsınız sonucta beyaz renk her türlü olur...astarlı gelecek zaten...
     

Sayfayı Paylaş