• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Honda CRV Nissan Qashqai Renault Koleos VW Tiguan

Honda CRV Nissan Qashqai Renault Koleos VW Tiguan


  • Kullanılan toplam oy
    33
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Torrado

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
955
İsim
Ömer Yiğit
Nereden
İzmir
Evet yine bir anket ve kıyaslama konusuyla karşınızdayım :D

İç / Dış Tasarım

Malzeme - İşçilik Kalitesi

Donanım

Ses Yalıtımı

Konfor

Sizce Hangisi ?
 

Pascal

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,570
Yaş
36
İsim
Ozan Akgül
Nereden
İstanbul
Plaka
34MOD49
gözüm kapalı Tiguan :)
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Yaş
36
İsim
Serhat KESER
Nereden
İstanbul
Ömer anladım gaza geldin ama bu markaların içinde en iyisi tiguan tabiki ama burda her aracı karşılaştırmaya kalkarsak yarın biri Patron (serbay) mı Leonrider (Serhat) mı diye konu açar abicim bu karşılaştırmaların bitti mi yoksa yarın Deniz otobüsü mü Metrobüs mü diye karşılaştırma yapıcan mı?
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
34
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686
Ömer anladım gaza geldin ama bu markaların içinde en iyisi tiguan tabiki ama burda her aracı karşılaştırmaya kalkarsak yarın biri Patron (serbay) mı Leonrider (Serhat) mı diye konu açar abicim bu karşılaştırmaların bitti mi yoksa yarın Deniz otobüsü mü Metrobüs mü diye karşılaştırma yapıcan mı?
ahahah buldm konuyu hangisi kıvancın en iyi kuması A) leonrider B)patron :p
 

Torrado

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
955
İsim
Ömer Yiğit
Nereden
İzmir
Ömer anladım gaza geldin ama bu markaların içinde en iyisi tiguan tabiki ama burda her aracı karşılaştırmaya kalkarsak yarın biri Patron (serbay) mı Leonrider (Serhat) mı diye konu açar abicim bu karşılaştırmaların bitti mi yoksa yarın Deniz otobüsü mü Metrobüs mü diye karşılaştırma yapıcan mı?
Yok o kadarda değil :D
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Yaş
36
İsim
Serhat KESER
Nereden
İstanbul
ahahah buldm konuyu hangisi kıvancın en iyi kuması A) leonrider B)patron :p
Kıvanç biraz görmemiştir kardeşim bugün bize yarın başkasına gider sen bakma ona :) Bu vahim ve önemli konuyu kirletmeyelim Emre :) konuda ortak çalışma söz konusu çok sevdiğim bi kardeşimin önerisiymiş grup çalışması var sen seç seçeneğini :)
 

leon sport

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5,732
Yaş
37
İsim
Bilal Tevfik Çolakoğlu
Nereden
İstanbul
Araç
Diğer
Plaka
34 YR 3790
konuların içerikleri konuların kalitesi forumuda etkiliyor.şimdi ben yeni üye olsam bu foruma anketlere bak.. yumuşakmı sertmi sigara kullanıyomu hangi rengi seviyo gibi falan olmaz yani anlatabiliyomuyum l

---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:48 ----------

herşeyi yasakla kuralla olmazki.bişeyleri yaparken herkesin tarafından düşünmek lazım.burası ortak paylaşım alanı.şahsi düşüncelerle olmaz...yönetici ben olsam naparım diye düşünmek lazım.konuyu okuyan bi üye olsam ne düşünürüm demek lazım...
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Yaş
28
İsim
Atilla Peynirci
Nereden
Isparta
Plaka
32AP154
Bu araçların bir kısmını sokakta sağda solda gördüm ama vw yi kullanmamdan dolayı kalitesine güvendim ve tiguan dedim ama seat olsa seat derdim
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
45
İsim
Mert Çimen
konuların içerikleri konuların kalitesi forumuda etkiliyor.şimdi ben yeni üye olsam bu foruma anketlere bak.. yumuşakmı sertmi sigara kullanıyomu hangi rengi seviyo gibi falan olmaz yani anlatabiliyomuyum l

---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:48 ----------

herşeyi yasakla kuralla olmazki.bişeyleri yaparken herkesin tarafından düşünmek lazım.burası ortak paylaşım alanı.şahsi düşüncelerle olmaz...yönetici ben olsam naparım diye düşünmek lazım.konuyu okuyan bi üye olsam ne düşünürüm demek lazım...
+ 1907 son paragraf bu olaya bakış açısını en güzel anlatan paragraf eline sağlık Bilal. Bu arada yine hatırlatayım gözüm üzerinizde.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
Dou gel de objektif ol.. :D :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt