Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Hilton Scania..

Konu, 'Diğer Modeller' kısmında altıpatlar tarafından paylaşıldı.

  1. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    Scania R730 hp 6x6 çift çeker Long-line serisi tv,mutfak,lavabo,wc,fırın.buzdolabı ve sayamadığım her türlü ev ekipmanları ile donatılmış muhteşem tır...ev alma tır al...
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    gerçekten çok güzel kardeşim sağol,fakat neden kurallarımız kısmında konuyu açtın?
     
    - 48 - ve altıpatlar bunu beğendi.
  3. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    valla cezmi baba bilmiyordum... hep ordan konu açmıştım başka nerden açabilirim cehalet diyelim...kamyoncu deyimiyle hatalıysam aramızda kalsın:)..
     
  4. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    benim kadar kamyoncu olamazsın.:)gecelerin yargıcı
     
    Bunu beğendi. altıpatlar bunu beğendi.
  5. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    çok uğraşıldığı belli ama çokkkk çekici olamamış...
     
  6. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    elbette cezmi baba senin kadar olamasakda kamyoncu torunuyum...gavurdağın çetesi...
     
    Bunu beğendi. kfy bunu beğendi.
  7. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    benim evden kullanışlı bi banyo ve mutfak eksik benim evde bile bu kadar çok dolap çekmeceyok..daha doğrusu bende hiç dolap ve çekmece yok
     
    ofb37 ve altıpatlar bunu beğendi.
  8. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    ah varol abim ahh benim hayalim de böyle birşey ...lakin 10 tane leon satsak ancak sahip olabiliriz...alsak lavabosu var zaten amerikan mutfağı jakuzi yi de biz ekleriz süper olur...
     
  9. whiteline-XL

    whiteline-XL SCW Üyesi

    1.636
    56
    48
    bunu isveçte ve hollanda da yapan iki firma var. dizayn konusunda herifler kendilerini aşmışlar. işin enteresan yanı ellerinde bu döşemelere kadar herşeyi hazır duruyor. sen sadece aracı götürüyorsun. aracın içini komple soyup bu dizaynlı olanları takıyorlar. bu yine boş olan versiyonu. bunarın bildiğin duşa kabinli mikrodalga fırınlı gazlı ocağı olan versiyonları var. araya bir duvar yapılıyor o duvarada lcd yada led tv takıyorlar. yapılabilicek en deli dizaynda ise limit sensin. 10000€dan başlıyor 200.000€ ya kadar çıkıyor. işin kötü yanı orda araç para değil. 2008 620v8 scania topline bugün orda 50.000€ ya rahat rahat alınabiliyor. gerisi sizin hayallerinizi gerçekleştirmeye kaldı.
     
  10. mstfcfc

    mstfcfc SCW Üyesi

    1.819
    143
    63
    güzel bende bundan istiyorum....:)
     

Sayfayı Paylaş