Havaalanı Gümrüğünde Kalır mı? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Havaalanı Gümrüğünde Kalır mı?

Konu, 'Sohbet' kısmında CUPRA tarafından paylaşıldı.

  1. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Baktım ki ebay.com ile ilgili konuda bilgi sahibi olan çok. Bende Şubat ayında kısa süreli Almanya'ya gidicem. Bir kaç araba parçası getirmem lazım. Örneğin debriyaj seti vs. Bu tip ürünler havaalanından geçerken problem yaratır mı?
    Birde ek ağırlık için ne kadar para ödemem gerekir?
    Not: THY ile seyahat edicem.
     
  2. AHMET1907

    AHMET1907
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    815
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Ayberkcim malı alırken tax free fatura al, bu faturayla problemsiz gümrükten geçersin. Ağırlık konusu ülkeden ülkeye, firmadan firmaya değişir onu THY ye sor
     
  3. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    Ahmet abının dedıgı gıbı faturası oldugu surece sorun olmaz ama genel olarak almanya turkıye arasında kontrol cok az,gecen hafta dayımlar geldı ozellıkle sormustum kontorl ettıler mı dıye hc ustunde durmuyolarmıs.Zamanında almanyadakı bısıkletımı bıle getırmıstık ucakla ne gumruk aldılar ne bsey dedıler:)
     
  4. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Tax Free fatura almak için, malı alırken belirtmem yeterli olur mu?

    ---------- Post added at 13:06 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

    E madem öyle bi Çupra getirsinler ordan sana :D
     
  5. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    ayberk malı alırken soylemen yeterlı ama THY ıle uctum gecen sene burdan gıderken agırlık fazlam vardı abı ıdare et dedım tamam gec dedı ama hamburg dan dondugun zaman 35kg için 50 euro odedım...
     
  6. AHMET1907

    AHMET1907
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    815
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Malı alırken Tax Free diye belirt yeterli. bide dikkat edeceğin nokta malı yanına alacağın cantaya değil kargoya vereceğin cantaya koy. Yoksa biliyosun uçağa binene kadar 2 kere daha kontrolden geçeceksin sıkıntı olmasın.
     
  7. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Açıkçası yurt dışına ilk defa çıkıyorum. Uçağa da ilk binişim olacak. Hani hiçbişey bilmediğim için bu kadar çok sordum yadım edenlere çok teşekkür ediyorum. Hani bunlar çok ağır, bunları bırak gibi bir politika olmamasına sevindim :D Alınan ek ücret önemli değil. Debriyaj setini isteyenlerden alıcam onu :D
     
  8. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    Parca parca getırtıcem kanka,her gelene cantasına bsey attırcam 2-3 sende belkı toplarız b tane :D

    ---------- Post added at 13:15 ---------- Previous post was at 13:15 ----------

    onu kımın ıstedıgını bılyorum ben :D
     
  9. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    abı ben getırdıgım esyaları yanımdakı cantaya koymustum bır kez actılar cantamaı ama 40 dakkam gıtmıstı...
     
  10. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Biliyosan, sende Çupra'yı toplarken debriyajdan başla işe :D Sonra 2 katı güce çıkarıp stok debriyajla binmeye çalışanların arasına karışma :D
    Az bi komisyonla sana da bi set getirebilirim :p Bi yerden başlamak lazım.
     

Sayfayı Paylaş