• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

FK Logosuz Panjur......

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#1
Arkadaşlar kahvaltı organizasyonunda birkaç arkadaşımız bu panjuru bende görüp beğenmişti... bu arkadaşlarımız 200 gibi bir fiyata satıldığını söylediler bende 100tl ye almıştım bana da fazla geldi Sahibindende dolaşırken bunu buldum paylaşıyım belki isteyen biri olur diye paylaşıyım dedim ;) buyrun link

http://www.sahibinden.com/yeni_seat...XQQdisplayitem?keyword=FK Logosuz panjur leon

Benim aracın fotolarında takılmış halini görebilirsiniz.satılık olan benim panjurum değil yanlış anlaşılma olmasın :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#2
Serhat abi bu fiyatı vereceğine neden kendi panjurunu petekli yapmasın ki insanlar..
yanlış mıyım. ??
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Beğeniler
280
Yaş
44
#5
linke bakmadım da geçenlerde konuşmuştuk orjinal panjur falan diye. konuyu görünce aklıma geldi sadece.
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#7
Serhat abi bu fiyatı vereceğine neden kendi panjurunu petekli yapmasın ki insanlar..
yanlış mıyım. ??
Ben ppetekliyi sevmiyorum boyası taş izi oluyo ve bunun arkasına bende petek alıp taktım zaten bazı arkadaşlarımız buluşmada 200 liraya bulduklarını söylemişlerdi ben daha ucuz aldığımı belirttim o yüzden soranların kim olduğunu hatırlamadığım için buldum ve koydum bence kolları kesik içeri doğru olan panjurlardan daha güzel duruyo ve boyasız dökülme derdi yok istersen boyatma şansınn da var ;)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#8
boyatma değil de aslında folyo teknolojisi daha mantıklı..
niyetliler varsa aramızda..boya tutmuyo zaten kromajda..
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#9
boyatma değil de aslında folyo teknolojisi daha mantıklı..
niyetliler varsa aramızda..boya tutmuyo zaten kromajda..
Yiğit bende onu diyorum kolları kestiriyolar kötü oluyo bence bide isteyenler vardı abicim 200diye almadık diyolardı o yüzden koydum yardımcı olsun diye ;) ticaret değil yani yardım :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#10
elbette değil abi..

bende bi tane fazladan panjur var boyalı bal petekli şuan bana bakıyo valla.. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt