Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Faruk Abi ne alsın:)

Konu, 'Sohbet' kısmında AHMET1907 tarafından paylaşıldı.

  1. AHMET1907

    AHMET1907 SCW Üyesi

    815
    14
    18
    Faruk Abi öncelikle hayırlı olsun. Naçizane fikrimi belirtmek için nu topiği açtim ama belki benden daha iyi fikirleri olan sana yardımı dokunacak arkadaşlar çıkacaktır. Bence 96-99bi A3 1.8T alalım sana. Fiyatları 13-18 rası. İster Turbosunu büyütür 200HP yaparsın ister LPG takar 200KR yakarsın
     
  2. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    dun aksam aynısını soyledım faruk abıye :)
    yada topsport leon :D
     
  3. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    abi keşke uygun bir a3 bulabilse :)
     
  4. glenfiddich

    glenfiddich SCW Üyesi

    1.136
    0
    36
    ahmet abi hiç aklıma gelmemişti. bi müşterimizde vardı siyah renk. beni cok etkilemişti asalet zerafet güç karizma hepsi var. ama temiz bişey bulmak lazım.
     
  5. kfy

    kfy
    Administrator

    12.591
    5.263
    113
    1.6 leon lacivert otom.
     
  6. omercanilica

    omercanilica SCW Üyesi

    3.109
    20
    38
    abı emırın arabayla fotolardan sonra mı boyle oldun :D
     
  7. AHMET1907

    AHMET1907 SCW Üyesi

    815
    14
    18

    Ömerim Emirim arabada biliyosun GT2871R var manifoldlu falan, yani baya para harcanmış ama 98 model bi A3e o parayı Faruk Abi harcarmı bilemem:)

    ---------- Post added at 15:18 ---------- Previous post was at 15:17 ----------

    Özgürüm 13e Topstorp bul alayım hepsini:)
     
  8. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    bi bakayım ahmet abi :p
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    ailede bi otomatik istediği var ama en önemlisi o.. :)
     
  10. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48

Sayfayı Paylaş