Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Başıma gelen :(

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında EmreKLKSZ tarafından paylaşıldı.

  1. EmreKLKSZ

    EmreKLKSZ FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    322
    105
    0
    Bu akşam 20:27 civarlarında kendi hatamdan dolayı ufak bir dokunma yaşadım daha dogrusu sürtme. Çok üzüldüm pekte bir şey yok ama paylasmak istedim :((((( Ziebartta yaptırmayı düşünüyorum. Nasıl olacagı hakkımda bir bilgim yok bilgisi olanlar bu anı yasayanlar fikir verebilirler mi ? Allah kimseye ufakta olsa böyle bir sey göstermesin.. DSC_0071.jpg
     
  2. cuprali

    cuprali SCW Üyesi

    2.467
    1.712
    113
    geçmiş olsun
     
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.
  3. EmreKLKSZ

    EmreKLKSZ FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    322
    105
    0
    Teşekkür ederim morelim cok bozuk Ali Abi.. Ah kafama yaa kendi aptallıgım !
     
  4. Onu_R1_

    Onu_R1_ SCW Üyesi

    305
    170
    43
    Geçmiş olsun...
     
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.
  5. cuprali

    cuprali SCW Üyesi

    2.467
    1.712
    113
    sadaka ver belayı def eder
     
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.
  6. dmRhn

    dmRhn SCW Üyesi

    600
    209
    43
    Geçmiş olsun Emre, Ali abimin dediği gibi sadaka def eder yada bir adak kesebilirsin. Ben daha kesmedim ama Allah kısmet ederse bayramda kesmek istiyorum arabam ve ailem için.
     
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.
  7. RedLine

    RedLine SCW Üyesi

    4.853
    1.283
    113
    geçmiş olsun hiç dert edecek bi durum değil. bence rötuş boyasıyla halletmelisiniz.
     
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.
  8. Absolut

    Absolut SCW Üyesi

    6.092
    2.401
    113
    Geçmiş olsun allah beterinden saklasın :eek:key:
     
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.
  9. serkanreis

    serkanreis SCW Üyesi

    2.771
    545
    113
    geçmiş olsun mevla beterinden saklasın
     
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.
  10. skymz

    skymz SCW Üyesi

    1.545
    348
    83
    Geçmiş olsun kardeşim,beterinden korusun allah..
     
    Bunu beğendi. EmreKLKSZ bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş