Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Araç kaplama

Konu, 'Tuning' kısmında onurcicek tarafından paylaşıldı.

  1. onurcicek

    onurcicek SCW Üyesi

    71
    8
    8
    aracımın aynalarını scirocconun gts modelindeki kırmızı gibi kaplatmak istiyorum ve bide arka tamponda plakalıgın oldugu yere sıyah kaplama yapıyolar ondanda düşünüyorum ankarada önerebilceğiniz bi yer varmı bide plakalıgın orayı yaptırmam sizce hoşmu yardımcı olursanız çok mutlu olurum :)
     
  2. denizgoktas

    denizgoktas SCW Üyesi

    763
    703
    93
    Ankara'yı bilmiyorum bir yer öneremem size ama şunu söyleyebilirim. Plakanızı sökün mat siyah kaplatın alta kadar ve plakanızı çerçevesiz olarak siyah üzerine yapıştırın bence güzel duracaktır. Zaten gözlere aşina bir durumdur seatlarda ve göze batmayacaktır. Benim düşüncem ayna kaplamanın pek gerek olmadığı yönünde. Galiba arka camda SCW sticker'ınız eksik o da olursa süper olur :D
    Ankara'daki dostlarımız yaptırabileceğiniz bir yer tavsiye ederler muhakkak... Kolay gelsin
    :eek:
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  3. beetle

    beetle SCW Üyesi

    1.073
    291
    83
    kırmızı biraz fazla iddia lı olacağı kanısındayım ama olursa da güzel olur.
    Arka tampon konusunda ben olsam yaptırmazdım makyajlı arka tamponlar da hiç hoş durmuyor bana göre , mümkünse aero tampon takılmalı arkaya
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. PORO

    PORO SCW Üyesi

    2.440
    371
    83
    isim versek reklam olur :)
     
  5. beetle

    beetle SCW Üyesi

    1.073
    291
    83
    yokmu bizim sponsorumuz?
     
  6. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Bence hem kırmızı hem siyah birde araba rengi hoş durmaz.
     
  7. onurcicek

    onurcicek SCW Üyesi

    71
    8
    8
    çoğu kişi tampon kaplamayı önermiyo neden bilmiyorum bide 2 farklı şekilde yapılıyo bu birizi o üçgen yeri yapıyo sadece birindede aşağı kadar uzatıyolar beyaz yer kalmıycak şekilde, kırmızı güzel olur die düşünuyorum abicim

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    mesajdanda yardımcı olabilirsin abi :)

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    sadece aynaları yapsam nası olur abi? bide scirocco gts e baktınızmı hiç?
     
  8. beetle

    beetle SCW Üyesi

    1.073
    291
    83
     
  9. onurcicek

    onurcicek SCW Üyesi

    71
    8
    8
    bu tapmanonu değiştirip köbek balığı tampon alsam tam olur sanırım
     
  10. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    Gmg garj ankarada
     

Sayfayı Paylaş