40-45 bin tl ye otomatik dizel toyota auris mi - manuel dizel nissan juke mu? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

40-45 bin tl ye otomatik dizel toyota auris mi - manuel dizel nissan juke mu?

my_gisu

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
596
Beğeniler
6
#1
arkadaşlar 40-45 bin tl ye dizel olarak alabileceğim bu 2 araç arasında bana yardımcı olur musunuz? avantaj ve dezavantajlarıyla alakalı bilgi verebilir misiniz? teşekkürler..
 

RedLine

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
4,849
Beğeniler
1,279
Yaş
31
#3
aurisin dizeldeki otomatiğine sakın ama sakın bulaşma derim. çünkü otomatikleştirilmiş düz bir şanzıman yani robotize bir şanzıman kullanıyor. nette biraz araştırırsan rampayı dahi çıkma yeteneği olmayan bir arabaya binmek istemezsin sanırım. şikayetçi olmayan duymadım şu güne kadar. kullananların 10 kişiden 8i aynı sıkıntıyı yaşamış sürekli arıza sürekli sorun.. aman deyim:eek:key:
 

my_gisu

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
596
Beğeniler
6
#4
aurisin dizeldeki otomatiğine sakın ama sakın bulaşma derim. çünkü otomatikleştirilmiş düz bir şanzıman yani robotize bir şanzıman kullanıyor. nette biraz araştırırsan rampayı dahi çıkma yeteneği olmayan bir arabaya binmek istemezsin sanırım. şikayetçi olmayan duymadım şu güne kadar. kullananların 10 kişiden 8i aynı sıkıntıyı yaşamış sürekli arıza sürekli sorun.. aman deyim:eek:key:
hadiii yaaa ben böyle duymamıştım hatta multimode vitesi çok iyiymiş yakıt açısından ve performans açısından diye duymuştum. ? :rolleyes::rolleyes:
 

my_gisu

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
596
Beğeniler
6
#6
hadi yaa bi araştırayım bakim ama corolla da da aynı şanzıman var ve çok satan bi araçta böyle sorun... :confused:
 

platinne

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
658
Beğeniler
349
Yaş
30
#7
Sakın sakın sakın. Toyota'nin otomatik dizelleri gizli ayıplı arabalardır. Kitapçığında yazdığı gbi kullansanız bile sizi yolda bırakmak, sinirlerinizi bozmak, cebinize zarar vermek için birebirdir. Üstüne üstlük servise bu şanzıman ile yaşadığınız sıkıntılarla gittiğinizde olabildiğince pişkinlikle sizi suçlarlar, arabayı savunurlar. Manuelleri çok çok güzel iken böylesine saçma sapan bir şanzımanla hala satışta bu arabalar.

Yokuş çıkamazsınız saçmalar. Trafikte, dur kalkta balata kokusu sarar her yeri. Millet yoluna giderken siz durup baskı balatanın soğumasını beklersiniz. Bir vites değiştirmesi gerekirken üç vites değiştirir ya da hiç değiştirmez.

Birazcık araştırırsanız bu dediklerimin hepsine ulaşırsınız. Yazdıklarımın bir çoğu ise tecrübe ile sabit. :)

Aman diyim..
 

ilker_ismail

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
787
Beğeniler
47
Yaş
29
#8
performans ve yakıt olarak iki araçda denemelerde eşit görsel olarak ben leon derim daha yakışıklı olduğunu düşünüyorum
 

my_gisu

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
596
Beğeniler
6
#9
toyota multimode vites / citroen mcp vites ile aynı mekanizma vitesler mi peki? citroen otomatiği hakkında bir fikriniz var mı?
 

E.Mergency

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
476
Beğeniler
87
Yaş
34
#10
sana nissan Juke 1,5 dci 110 hp manuel 6 ileri hakkında bilgi verebilirim geçen sene çok yakın bir arkadaşım aldı ve defalarca kullandım yakıt olarak seni üzeceğini zannetmiyorum ortalama yakıt tüketimi 5-5,5 arası yol tutuşu ve seriliği de taksiden aşağı kalır değil. 110 hp lik motoru kısa zamanda ivmelenmeye yetiyor konfor açısından da eğer sen uzun boylu isen arka koltukta oturanlar biraz sıkıntı yaşayabilir...