225/40/18 Lastik alıcam önerileriniz ? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

225/40/18 Lastik alıcam önerileriniz ?

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
Beğeniler
6
#1
Seçim yaklaştı malum çalışmalarda başladı, sağolsunlar yine her taraf çukur, geçen düştüm birine jant yamuldu lastikte nerdeyse tellerine kadar yırtıldı, jantı tamir ettirdim şimdide lastigi değiştirmem gerekiyo, öndeki 2 sini değiştireyim diyorum. 225/40/18 temiz 2. el bulabilirsem alıcam yoksa sıfır düşünücem. şu an kullandıklarım pirelli pzero nero 0 fiyatları 320 lira dolaylarında, farklı bi marka lastik alsam problem yaşarmıyım acaba öndekilerin ve arkadakilerin farklı marka olmasından dolayı ? cebimi fazla yakmayacak, kaliteli önerebileceginiz başka markalar varmıdır ?
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,640
#2
Sercan kesinlikle ve kesinlikle PZero Rosso al ben kullanıyorum son derecede memnunum...
 

Mircan

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
524
Beğeniler
6
#3
Sercan kesinlikle ve kesinlikle PZero Rosso al ben kullanıyorum son derecede memnunum...
Aslında ben Nero danda memnunum, fiyat olarak Rosso daha uygun herhalde ? Bide bu lastikleeri tek olarak bulamazsın dedi gorustugum bi lastikçi çift olarak alman gerekir dedi, acaba bana 2 tane satmak için mi dedi ? tek satan bi yer bulunur mu ?
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Beğeniler
58
Yaş
29
#4
Aslında ben Nero danda memnunum, fiyat olarak Rosso daha uygun herhalde ? Bide bu lastikleeri tek olarak bulamazsın dedi gorustugum bi lastikçi çift olarak alman gerekir dedi, acaba bana 2 tane satmak için mi dedi ? tek satan bi yer bulunur mu ?
öyle saçma şey olur mu? o zaman neden tane fiyatı veriyorlar :)
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Beğeniler
58
Yaş
29
#6
aynen banada saçma geldi :) fazla araştıramadım zaten bostancı sanayide bi yere sordum sadece.
bulabilirsen aynı lastiklerden alman daha iyi olur sercancım..hiç ön-arka değişimi yapmadıysan,önlerin arkalara göre daha fazla erimiştir zaten.yenilersen 2 sinide güzel olur ama 1 tane alırsan arkadaki lastiklerden birini öne takarsan daha dengeli olur bence
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#7
yavru kullandığın desen yeni üretimlerde değişmişse bulman zor olur.. :)
hangi lastik konusunda ise kafandakileri söylersen daha iyi olur..
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#8
Çift alıp önlere takman mantıklı pzerodan devam edebilirsin olmadı dunlopsportmaxxTT olabilir ben kullanıyorum memnunum...