Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

2011 Dsg Td Leon

Konu, 'Arıyorum' kısmında teknikgaz tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. teknikgaz

    teknikgaz SCW Üyesi

    3
    0
    1
    Arkadaşlar 2011 Beyaz DSG 1.6 TD Leon aramaktayım Sanruf ve Far Sensörü Park sensörü Yağmur Sensörü Olan yani Full Olan araçlar tercihim aracından sıkılmış olanlar veya satmak isteyenler varsa görüşelim ciddi alıcıyım...
     
  2. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    o donanımlarda bulmanız biraz zor.. Çünkü o halde almak isteyen birisi 45-60 gün arası bekleyip alıyor. 2 ay bekleyip hemen ardından aracı satmak normal insanın yapmayacağı birşey ki 1.6 TDI'dan sıkılmak çok zor :)
     
  3. CanCan11

    CanCan11 FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.406
    1
    0
    1.6 TDI o kadar bekle sonra sat cıkss az yakar çok kaçar bu araba bi de can yakar kimsenin satıcağını zannetmiyorum ama umarım bulursunuz
     
  4. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.664
    2.361
    113
  5. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    1.6 tdı CR style 42500 e direkt sıfır bayiden sana alırım
     
  6. crash

    crash SCW Üyesi

    17
    0
    1
    Bu 1.6 TDI' larda milletin başına bela oldu arkadaş.VW grup 1.6 TDI araç isteyenler minimum 2 ay bekliyor.VW' de bu 3 ay :) Hayırlısı olsun Mehmet Bey.
     
  7. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    ben anında teslim ettiririm 1000TL indirim ile istediğin dakika parayı masaya koyar koymaz showroom dan çıkarırız

    anahtar teslimi şuan 43500
    ben 42500 e alırım
     
  8. Doktor Zhivago

    Doktor Zhivago SCW Üyesi

    194
    8
    18
    neresiymiş burası? bir ay önce 45.500 bayıldım. yüreğime indirme şimdi :D
     
  9. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    şuan zaten 43500 istiyorlar ben 1000 TL aşagısını dedim cok bir indirim yok :) Tr burası:)
     
  10. teknikgaz

    teknikgaz SCW Üyesi

    3
    0
    1
    Arkadaşlar ilginize teşekkür ederim Haklısınız bende çaresizliğimden foruma yazdım olurya acil sıkışan biri olur falan yoksa bu aracı bekleyipte alıp hemen satmak zor.doktor kardeş o indirimi Bursadada yapıyorlar ama ben DSG aradığımdan o işime gelmiyor.Yinede ilginiz için çok sağolun arkadaşlar...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş