Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Yeni Seat Cordoba

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,547
Puanları
113
arkadaşlar uzunca bir zaman kullanma şansını bulduğum cordoba araçlar gerçekten görünüşüyle motoruyla beğendim araçlardı.Ancak bu araçların son durumu ne oldu?Yani üretimden kalktımı yada yeni kasa falan gelecekmi?Bunla ilgili bilgisi olan varmı?
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
üretimden kalktı diye biliyorum ben
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
daha üretilmeyecek Mehmet..
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Puanları
18
seat ın yaptığı en büyük hatalardan biri bence
 

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,547
Puanları
113
bencede çok büyük hata...En basitinden leonun pahalı geldiği ibizanın küçük kaldığı durumlarda biz ne alacaz?
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Puanları
18
leonun pahalı ibizanın küçük gelmesinden öte cordoba tam bi şirket ve tasarruf aracı. büyük satışları olan bi araç
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,181
Puanları
113
leonun pahalı ibizanın küçük gelmesinden öte cordoba tam bi şirket ve tasarruf aracı. büyük satışları olan bi araç

Benim de içimden geçen tam tersi,cordoba şirket arabası olmaya başladı ve üretimden kalkması tam isabet oldu idi..:)
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Puanları
18
Benim de içimden geçen tam tersi,cordoba şirket arabası olmaya başladı ve üretimden kalkması tam isabet oldu idi..:)
cordobanın segmenti o zaten. ama sınıfının en dolu aracı olması farklı kılan özelliği.
 

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,547
Puanları
113
ya valla bizde şirket için almıştık 2004 yılında ama 1 yılını doldurmadan arabanın motorunun inmesi gerekti motoru garantiden değişti ama genede değişir değişmez sattık bize dayanamadı açıkcası şirketler için pek uygun bir araba değil bence Ayrıca şirket arabası olması o arabayı kaldırmayı gerektirmemeli bence:)
 

OnurGungor

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
471
Puanları
18
bence büyük bir stratejik hata olur .. ki olmuş gibi :(
 
Üst Alt