Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Yeni Passat 1.6 fsi vs Yeni Laguna 1.5 dci

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Puanları
18
Arkadaşlar uzun bir yazı yazıcam şimdi 2007 passatımızla 2009 lagunayı karsılastırcam .. Öncelikle performans olarak karsılaştırcam o-100 degerlerı fabrıkasyon olarak asagı yukarı aynı ama passat otomatık sanzuman sayesınde ve agırlıkfarkından dolayı bence yavas kalıyor ozellıkle 100den sonrakı yanı yuksek hızlarda laguna cok daha ıyı , ozellıkle dızel motorun verdıgı turbo hıssı muhtesem kı arac daha 400km oldugunu unutmayalım acılcak alıscak bı arac daha ıyı olacagı kesın .. lagunanın 1. vıteste sarma problemı var 2. vıteste guzel bıhızlanma 3 te hersey muhtesem korkutuyor ınsanı , passatın otomatık vıtesı cok stabıl aynı sekılde bı hızlanma gosterıyor ıkı aracta 6 vıtes oldugu ıcın guzel ve kısa vıtes oranları var . laguna turbo devreye gırmeden once barız bısekılde devırlenmıor .
Suspansıyonlara gelelım . Passatın kesınlıkle daha sert amortısorlerı var lagunaya oranlahatta lagunadakı amortısorler 99 passatımı aratmıyor dıyebılırım cukurlarda tak tukyapmıyorkı 50 yanak17 ınc jant var uzerınde aracın passat cukurlarda falan laklukses yapabılıyor sert amortısorlerı ama bu sayede passatın yol tutusu mukemmel bız cok denedık esp lıde espsızde kayma yok ne onden ne arkadan ama lagunada arkadan bı ufak kayması var oda zevk verıor ınsana tabı bana o ayrı ıkı aracında esp sı es duzeyde dıyebılırım aynı sertlıkte ve oranda toparlıyor aracı ,yoltutuor ıkı aracta yuksek hızda dıreksıyon sertlıklerı esdeger dıyebılırım ama sunu dıyım 99 passatın yumusaklıgında degıl hıc bırı , ıc dızayn olarak ıkı aracta kullanıslı ama ben sunu dıyım klasık gorunummu spor gorunummu dersenız lagunanın ıcı spor passatınkı klasık kalır .. malzeme kalıtesı kesınlıkle esdeger hatta lagunanın sert plastık kısımları bırazdaha ıyı gıbı geldı .. koltuklar ıkı aracında cok rahat ama lagunaın derı ve alcantra karısımı olmasından dolayı verdıgı hıs cok daha guzel lagunanında passatında arka tarafı cok genıs ıkı aracında bagajları fazlası ıle genıs tabı lagunanın hb tasarımı yuklemede kolaylık saglıor
ya daha cok yazımmı sormak ıstedıgınız bısı varsa buraya yazın ben sıze solıcem ama sunu dıyım agır bır araba tarzınız bıraz daha sertlıge kacıyorsa passat yok gencım sportıfım dersenız laguna esdeger araclar bunlar cunku bır cok noktada .. tuketıme gırmıorum bırı dızel bırı benzınlı .. laguna bence 1 gomlek daha ustun her bakımdan neredeyse
 

omercanilica

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,103
Puanları
38
lagunadakı tek sorun o mandalı vıtes gelıyor goruntu bakımından gerı kalan herseyı ıle baya basarılı oldugunu senın sayende kanıtladı on yargılı gelıyordum artık gelmem gerektıgını anladım sayende ...
Passata o kadar para asla vermem gıder mercedens alırdım yıne almazdım
 

Torrado

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
955
Puanları
18
İç malzeme kalitesi aynı hatta lagunanın daha mı iyi ?

Güldürmeyin beni :D

D segmentindeki Fransız otomobillerinin çoğu Laguna , C5 , 407 vb.modeller C segmentindeki Volkswagen Jetta / Ford Focus / Opel Astra gibi C segmentindeki araçlarla aynı kalitede Laguna'yı D sınıfı yapan kalitesi değil boyutları kalite olarak C sınıfında bir araç
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Puanları
38
Ben sanki bu yazıyı daha önce okumuştum ama nerde okudugumu çıkarmadım bir türlü...

Neyse Fransız arabası düşmanı arkadaşlara duyurulur, artık adamlar güzel arabalar yapıyolar :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
F1 otomobilleri bile önden arkadan kayabiliyo yeri geldiğinde Passat mı kaymayacak Muratcan.. :) ..lastiklerden hatta basınçlarından bile çok şey değişiyo arabada..
ayrıca bana kalırsa ben 2 arabayı da zaten almam ama Passat 1.6 FSI hiç almam..
 

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Puanları
18
F1 otomobilleri bile önden arkadan kayabiliyo yeri geldiğinde Passat mı kaymayacak Muratcan.. :) ..lastiklerden hatta basınçlarından bile çok şey değişiyo arabada..
ayrıca bana kalırsa ben 2 arabayı da zaten almam ama Passat 1.6 FSI hiç almam..
yıgıt ımkansız demıyoruz at gozlugu ıle bakma bence daha genıs bak olaya . kaymıor dedıysekte cok kastınmıkayar tabıkıde ımkansız dıye bıse yok
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
ben bu konuyu alpere göstereyim lagunayı objektif lagunacıdan duyalm.
 
Üst Alt