Yeni cee’d Avrupa’dan önce Türkiye Yollarında...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan YCO
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben 5 kapı ve 3 kapı (Proc'eed) modelinden kullandım. Dizel motorun torku çok iyi bence... Aracın iç kalitesi çok kötü... 3 kapı spor arabaya biniyorsunuz tavan aydınlatması bile yoktur. Araç Slovakya'da üretiliyor.
 
dün ilk defa gördüm ya da ilk defa dikkatimi çekti güzelmiş ya..
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,145Kullanıcılar
Recep74Son üye
Geri
Üst Alt