Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Thrust SSC Sonic Boom..

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48




halen kara hız rekorunun sahibi Thrust SSC'nin ses duvarını aşarken çekilen fotosu..5-10 sene önce Discovery'de tekrarlarını bile izlerdim..inanılmaz bi görüntü ya..uçakların havada ulaştığı hızlara yerde ulaşmak.. :eek:



1224km/h olan ses hızı duvarı..
yani araç kendi ürettiği sesinden de hızlı gidiyo o fotoda..
ses hızını aşan tek araç olmasıyla birlikte rekor 1.227,99km/h ile hala Thrust SSC'de..

ve hava bi F14 olması lazım ses hızını geçerken çekilmiş videosu..

http://www.youtube.com/watch?v=QX04ySm4TTk&feature=related

uzay mekiği ses duvarını aşarken..

http://www.youtube.com/watch?v=Gn5odETw3Yc&feature=related
 

koraybilge

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,460
Puanları
38
roketin kalkış anında harcadığı yakıt km'de kaç lt. acaba:)
 

koraybilge

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,460
Puanları
38
haklısın hassas kardeşim benzin sarfiyatı konusunda kimse 1.6 gibi bonkör davranamaz:D
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Puanları
48
Teşekkürler gecen bugattinin 406 km hıza cıkısını izledim beni heyecanlandırdı :D
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Puanları
113
Adamlar nelerle uğraşıyolar abi ya fren mesafesi ne acaba bunun? :D
 
Üst Alt