Tdi Sportumun son hali....

lıp cok gzl olmus mehmet,yalnız logo ustune ne yapıstrdıysan cıkar kara kara sewmedım 😀
 
Güle güle kullan abi çok şık olmuş. Yeni ibiza'ya da şöyle estetik ve sade bişey çıksa alıcam ben de.
 
çok güzel olmuş.. mehmet bu arabayı nasıl satacaksın çok merak ediyorum 🙂
 
39,224Konu
764,053Mesajlar
22,150Kullanıcılar
ahmethakan44Son üye
Geri
Üst Alt