Sonunda Stıcker'e yapıştırdım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan guner79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hayırlı olsun.
Bugün istanbulda bir kaç tane leon gördüm ama hiçbirinde sticker göremedim. Etiketsiz 59 plaka gören varsa o bendim 🙂
 
Hayırlı olsun 10 numara olmuş bende isterim 🙂
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt