Smoked Stopları almaya değer mi?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan aux
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bu stoplar güzel değil tolkicanım..
Hella'nınkiler güzel ama..
 
ben karartilmis olanini begendim. fakat 210 euro ve arti kargo icin deger mi ona karar veremedim 🙂
 
Kanımca 2. foto guzel olur volkanım,degısıklık ıyıdır😉
 
Orjinal stoplar kadar güzel durmamış
 
2. resmi bende beğendim ayrı bi hava katmış. Standartı artık sıktı 3. de basit duruyor.
En kısa sürede görmek isteriz 2. yi
 
ve eğer orjinalde durucaksa smoked olup amerikan stop yaptırabilirsen süper olur
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt