SJ801 Satılık...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan mrtsnr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Murat kardeşim çok güzel araban biraz daha kalsaydı.Hemen hemen aynı dönemde almışız.Tr'deki en güzel leonlardan bi tanesi ben kıyamazdım satmaya.Neyse hayırlısı olsun.Farlara talibim parça parça satarsan.🙂
 
hayırlısı olsun kardeşim 🙂 umarım aklındaki yüzünü güldürür 😀
 
Erkan abiyle olmadı, satışa devam arkadaşlar. Güncel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,145Kullanıcılar
Recep74Son üye
Geri
Üst Alt