sizce bu 5cm yay alınırmı

arkadaşım resimler photoshoplu ufak hatalardan anlaşılıyo o kadar inmez 5cm'le zaten ayrıca koni amortisör olarak iyi bir markadır ve yayı olduğunuda ilk defa görüyorum bu adam sanayi ağzı olarak kullanmış olabilir bnce koni lafını...
 
Sıfır al başın ağrımasın daha sonra...
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt