Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

servisten sigorta ile tamir

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Puanları
18
Arkadaşlar bızdekı 2007 model passatın sag camurluk tamponun bırlesım yerı camurlukla boyancak farda degısmek zorunda asırı su aldıgından bıtek kazadan dolayı otopark yerınde carpmıslarrdı okulun bı 6 ay kadar oldu vakıt bulamadıgımız ıcın kaldı bu 3 parcayı sıgortadan tamır ettırebılırmıyız bıde neler lazım servıse gıtmeden once belge olarak ... daha dogrusu ıslemlerı bılmıyorum hıc cunku ılkkez yapcaz
 

Floydian

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,978
Puanları
48
Geçmiş olsun Murat. Bende acamiyim bu konularda.
 

can

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,360
Puanları
38
kendı kaskondanızdan mı yaptırmayı düşünüyorsun muratcan?
 

Silver_Seat

SCW Ladies
SCW Ladies
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
102
Puanları
16
Muratcan bunu söylemek bana düşmez belki ama seni daha iyi anlayabilmemiz açısından biraz daha açık ve net bir Türkçeyle yazarsan daha iyi olacak sanırım . Bildiğim kadarıyla durumu anlatan bir dilekçe yazacaksın kaskona verilmek üzere ve exper gelecek,eğer servise gidecekseniz gerisini onlar hallediyorlar zaten...
 

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Puanları
18
kendı kaskondanızdan mı yaptırmayı düşünüyorsun muratcan?
evet kendı kaskomuzdan zaten ozaman bu olay yasandıgında bulamadım aracı dogal olarak kendı kaskomdan

---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

Muratcan bunu söylemek bana düşmez belki ama seni daha iyi anlayabilmemiz açısından biraz daha açık ve net bir Türkçeyle yazarsan daha iyi olacak sanırım . Bildiğim kadarıyla durumu anlatan bir dilekçe yazacaksın kaskona verilmek üzere ve exper gelecek,eğer servise gidecekseniz gerisini onlar hallediyorlar zaten...
Benle ılgılı bı durum olmıcak ozaman direk servise gitcem bole bole oldu tamirini istiyorum sigortadan dicem

---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

Geçmiş olsun Murat. Bende acamiyim bu konularda.
aynen allaha sukur nasip olmamıstı kullanmak sımdı yapalım dedık
 

Silver_Seat

SCW Ladies
SCW Ladies
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
102
Puanları
16
Servisle kaskonun anlaşması varsa parayı kaskondan eğer yok ise parayı (daha sonra kaskonun sana geri ödeme yapması şeklinde olacaktır bu ) senden tahsil eder diye biliyorum bu arada.
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Muratcan önce yasa ile ilgili bir çoğunuzun bilmediği bir şeyi anlatayım. Kasko poliçelerinde kaskonuzdan faydalanmak için hasar anından itibaren hasarınızı 5 iş günü içerisinde sigortana bildirmek zorundasın. Aksi durumlarda sigorta şirketinin bu hasarı reddetme haklı uhdesinde saklıdır. Bu ancak ölüm, hapis , ağır hastalık gibi durumlarda maksimum iki sene ile sınırlandıırılmıştır. Trafik sigortaları böyle değildir trafik sigortaları 2 sene içerisinde kullanılabilme hakkına sahiptir.

Gelelim senin konuna ki bu konu altında bunu genele de yayabiliriz.
Kaskonun kullanılacağı hasarlarda yapılması gerekenler ve evraklar şöyledir.

1. Aracın ruhsat fotokopisi
2. Kazayı yapanın ya da araç malikinin ehliyeti
3. Tc kimliği
4. Eğer araç şirket üzerine kayıtlı ise Vergi levhası
5. İmza sirküsü
6. Tutanak var ise tutanak
7. Tutanağın olmadığı durumlarda mevcut hasarın yeri zamanı ve oluş şeklini belirten imzalı bir beyan

Hasar oluştuktan sonra yukarıda saymış olduğum evraklarınız ile birlikte kasko firmanızın anlaşmalı olduğu bir firmaya giderek bu evraklarla gereken başvurunuzu servise yaparsınız. Buradan sonrası servisinizde dir. Siz sadece aracınızı teslim alamaya gider ve para ödemezsiniz sadece teslim temlik ibra evrağına imza atarsınız. Aksi durumda ise yani anlaşmalı bir yerde aracınızı yaptırır iseniz firmanın insiyatifine göre ya siz kendiniz öder aracınızı alırsınız sigortanızda ödediğiniz miktarda eğer firma ile anlaşılmışsa size öder ya da firmaya konu ile ilgili yetkili kıldığınıza dair bir vekaletname verirsiniz sizin adınıza bu işlemleri halleder ve siz yine para ödemezsiniz
 

glenfiddich

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,136
Puanları
36
Mert abi forumdan anladıgım kadrıyla iş değişikliği yaptın galiba. Hayırlı olsun eğer öyleyse.
 
Üst Alt