Selamun aleyküm

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan XenThea
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

XenThea

Kayıtlı Üye
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
10
Yaş
32
Herkese merhaba. İsmim Yasin. Eskişehirde yaşıyorum. Aracım 2008 model 1.4 tsi leon stylance. Aranıza katılmak bugüne kısmet oldu. Mehmet abi sağolsun stickerları gönderdi. Şöylede fotoğrafı olsun. İyi forumlar.
27dcbe24f318755faeec8c6156211649.jpg


Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: kfy
Herkese merhaba. İsmim Yasin. Eskişehirde yaşıyorum. Aracım 2008 model 1.4 tsi leon stylance. Aranıza katılmak bugüne kısmet oldu. Mehmet abi sağolsun stickerları gönderdi. Şöylede fotoğrafı olsun. İyi forumlar.
27dcbe24f318755faeec8c6156211649.jpg


Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
Aramıza hoşgeldin keyifli forumlar dilerim

DUYURU - SeatClubWorld.Com - Sticker Talep Konusu (ÜCRETSİZ) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

İletişim ve sticker için profilim de numaram var isteyen oradan da ulaşabilir
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt