Seat almayı düşünüyorum , yardım

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler , toledo çok süper bir araç ama bütçemi aşıyor, keşke imkanım olsa,daha öncede dediğim gibi şartlarımı zorlarsam ancak 20bin tl ye çıkabiliyorum.
hayırlsı olsun..20 bine kadar güzel araclar bulursun ..bu işler aceleye gelmez
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt