şarj dinamosu çok şarj ediyor

quicksilver84

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
13
Yaş
46
arkadaşlar 2000 model 1.9 aracımın bugun aküsü birden bitti ve garantiden değişmeye gittim ancak ölçtüklerinde şarj dinamosunun çok fazla şarj ettiğini söylediler acaba nedendir yardımcı olursanız sevinrim ankarada iyi bi usta önerirseniz ayrıca....🙄
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt