S.A. Arkadaşlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Reis
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Reis

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
744
Arkadaşlar bende leon 1.6 stylance var LPG'li bu araca chıp taktırıp beygirini yükseltmek istiyorum. Bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa veya önerisi olan varsa tavsiyesini beklerim..
 
Turbosuz araçlarda çipin fazla bi etkisi olmuyor diye biliyorum ben
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: kfy
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt