Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Rock/Metal Tayfa..

eldargin

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
46
Puanları
8
Youtube'a direkt girebiliyo musun abi. ??

vallaha giremiyorum yiğit şu dns ayarlarının dalgasını zamanında denemiştim ama sonra youtube u açıp diğer sayfaları açmıştı sonradan iptal etmiştim.
Şimdi başka bi çözümün varsa hazırım kardeşim :)
:D:D:D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
vallaha giremiyorum yiğit şu dns ayarlarının dalgasını zamanında denemiştim ama sonra youtube u açıp diğer sayfaları açmıştı sonradan iptal etmiştim.
Şimdi başka bi çözümün varsa hazırım kardeşim :)
:D:D:D

olmaz mı.. :D :D
mailini PM atarsan hallederiz abi.. :)
 

eldargin

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
46
Puanları
8
üzgünüm yiğit bayaadır giremedim imdi yolluyorum ;)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
gönderdim abi çözümü mailine.. :)
 

eldargin

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
46
Puanları
8


Sakis Tolis (Necromayhem) - Vocals, Guitars
Giorgos Bokos - Guitars
Andreas Lagios - Bass
Themis Tolis (Necrosauron) - Drums

ALBÜMLER
Thy Mighty Contract Full-length, 1993
Non Serviam Full-length, 1994
The Mystical Meeting Best of/Compilation, 1995
Triarchy of the Lost Lovers Full-length, 1996
A Dead Poem Full-length, 1997
Sleep of the Angels Full-length, 1999
Khronos Full-length, 2000
Genesis Full-length, 2002
Sanctus Diavolos Full-length, 2004
Theogonia Full-length, 2007
Thanatiphoro Anthologio Best of/Compilation, 2007
Semigods of the Serpent Cult Best of/Compilation, 2009
Aealo Full-length, 2010

1 Haftadır deli gibi Aealo dinliyorum.Hem ethnic öğeler hemde sürat herşey var her rotting christ albumu bir öncekinden daha iyi olması kuralını gene bozmamış adamlar. Bu tarz ı sevmiyenler bile şans vermeli.
 

eldargin

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
46
Puanları
8
yiğit olmadı bu arada çözüm,7 için yazıyodu rar lı dosyada xp için olanı varmı ??? :p
 

teknoba

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
15
Puanları
3
Arkadaşlar Led Zeppelin i de öneriyorum benim özellikle 1 numaralı grubumdur kendileri;

Led Zeppelin İngiliz Rock grubudur ve BBC tarafından "Rock çağının en etkili gruplarından birisi" olarak adlandırılmıştır. Led Zeppelin, gitarda Jimmy Page, davulda John Bonham, bas gitarda John Paul Jones ve vokalist olarak da Robert Plant tarafından dört kişilik bir grup olarak kurulmuştur.

1968 yılında kurulan grup daha çok Hard Rock ve Heavy Metal müzik tarzlarının öncülerinden biri olarak tanınsalar da yaptıkları müzikle Blues, Rockabilly, Soul, Funk, Kelt, Hint, Arap ve hatta Latin müzik de dahil olmak üzere birçok farklı popüler müzik türünü aynı potada erittiler. Popüler ve kolay erişilebilir kalmakla beraber istikrarlı bir şekilde yenilikçi olunabileceğini de kanıtlamışlardır. 1980 yılında John Bonham'ın ölümüyle dağılan grup hâlâ Rock müzik tarihindeki etkileri nedeniyle saygı görmeye devam etmektedir.

Grup, bu güne kadar 109,5 milyonu Amerika'da olmak üzere dünya genelinde toplam 300 milyon albüm satışına ulaşmıştır (Amerika'da satış sıralamasında The Beatles ve Elvis Presley'in ardından üçüncü sıradadır).

"Stairway to Heaven"ın yanı sıra en popüler parçalarından bazıları: "Rock and Roll", "Black Dog", "Heartbreaker", "Living Loving Maid", "Immigrant Song", "Kashmir", "Dazed and Confused", "Misty Mountain Hop", "Whole Lotta Love", "Communication Breakdown", "Achilles Last Stand", "Fool in the Rain", "Moby Dick", "When the Levee Breaks", "No Quarter", "Good Times, Bad Times" ve "The Song Remains The Same"

Led Zeppelin'in adı bulunmayan dördüncü albümünün kapağında grup elemanlarının imza olarak kullandığı dört mistik şekil bulunmaktadır: John Bonham birbirine bağlı üç çemberden oluşan şekli; John Paul Jones özgüven ve ustalığı tasvir eden Kelt şeklini; Robert Plant Mu uygarlığının bir şeklini; ve Jimmy Page de “Zoso” olarak söylenen gizemli şekli. Sözleri İngiliz mistik edebiyatının ünlü kadın yazarlarından Lewis Spence’in “The Magic Arts in Celtic Brain” adlı kitabından etkilenen Robert Plant tarafından yazılan ve elinde mistik güçleri bulunan doğaüstü bir kadının ruhsal arayışlarını içeren ve tüm zamanların en büyük rock şarkılarından biri olarak nitelenen "Stairway to Heaven" şarkısı bu albümde yer almaktadır.

Grup en son olarak, Jimmy Page, John Paul Jones, Robert Plant ve Jason Bonham (John Bonham'in oğlu) kadrosu ile 10 Aralık 2007'de Londra O2 Arena'sında, Alpay Elik anısına bir konser vermiştir.

 
Üst Alt