Ön çamurluğu sürttüm

Kastamonu Bosch Car Servis de tanıdık vardı oraya sordum lokal boya ile güzelce hallederiz 100 tl olur sana dedi.kaskoyu falan karıştırmadan bu şekilde halletmek mantıklı geldi bana.İnşallah güzel bi şekilde hallolur sonuçları paylaşıcam
Boşuna neden 100 TL vereceksiniz. Mini onarımi değerlendirin. Eger kaskonuzun güzel bir mini onarım anlaşması varsa orijinal gibi olur.

Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt