Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Necvox indash sistem alicam, ama nerede montajini yaptirmaliyim?

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
Arkadslar bugun inceledim 1400e iki yil garantili..cok begendim..ama nerede sizce taktirmaliyim?Sikinti olmadan canimi sikmadan neresi takabilir? Bir de en fazla ne kadar odemeliyim montaj icin? Tesekkurler dostlarim..
 

Z

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
663
Puanları
18
aktepesound osmana git selamımı söyle gerekeni yapar
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
orda aklını çelecek neler var neler ..benden söylemesi
Aman abicim ben gozler bantli gidicem zaten:) Bir de senden bir turbo saati icin bir marka ve montaj yeri fikri istiycem musait oldugun zaman.. bu son baska bir sey yapmiyorum abi arabaya..noktayi koyuyorum..:)
 

Z

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
663
Puanları
18
turbo saati için defi hks greddy olabilir
powershopa git selam söyle gerekeni onlar yapar meraklanma
 

patrıot

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
2,834
Puanları
83
aktepe secenek cok montajıda orada yaptırabılırsın bende cıhazı oraya sıparıs vermıstım
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,027
Puanları
113
Kaan abi bende necvox navigasyon kullaniyorum lakin dikkat etmen gereken husus var. Bunlar iki versiyon ben. 1. Sini aldim sayamadigim kadar problemi vardi farkli farkli 5 civari problemi vardi esse groups bunlarin tr disbiritoru garantiye yolladim 4 kez hepsinde yapamadan geri gonderdi en sonuncusunda yeni cihaz gonderiyoruz diye bi cihaz gonderdiler. Tam 70 km yol gittik taktirmaya birde ne gorelim ustam cihazi inceledi islem gormus cihazi yollamislar taktik arabaya calismadi bile :D guya sifir urun gecirecekler ya... Aradim tekrar bi dunya laf soyledim bu sfer bana sifir kutuda yeni versiyon cihaz gonderdiler 2 ay once...

Ayriyetten bu cihazlarin blackberyy ve iphoneye karsi alerjisi var bluetooth ile eslestirdiginde yada cihaza yakin tuttugunda beyin frekanlari cabuk bozuluyormus teknik servis soyledi sende benim gibi iphone kullanicisisin :confused: Ben surucu kapisinin ic cebinde islak mendil kutusu bulunduruyorum onun uzerine telefonun onu bana bakacak sekilde koyuyorum arabaya bindigimde etkilenmemesi icin. Sende oyle yapabilirsin. Genel olarak hic sorunu olmasa idi 10 uzerinden 7 ile alinabilir derdim ama 10 uzerinden 5 veriyorum. Bu arada ilk versiyon ile ikinci ver. arasinda %100 luk fark var neredeyse gorunum aynida yazilim farkli...

Eger almak istersen zafer abinin selami yeter bende sagolsun zafer abinin referansi ile aldim. Birde benim referansida ekleyebilirsin sakaryali beyaz leonu olan serbay dersen osmana bilir kendi tesisatcisi var hemen takarlar saglam is yaparlar bilgin olsun
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
Kaan abi bende necvox navigasyon kullaniyorum lakin dikkat etmen gereken husus var. Bunlar iki versiyon ben. 1. Sini aldim sayamadigim kadar problemi vardi farkli farkli 5 civari problemi vardi esse groups bunlarin tr disbiritoru garantiye yolladim 4 kez hepsinde yapamadan geri gonderdi en sonuncusunda yeni cihaz gonderiyoruz diye bi cihaz gonderdiler. Tam 70 km yol gittik taktirmaya birde ne gorelim ustam cihazi inceledi islem gormus cihazi yollamislar taktik arabaya calismadi bile :D guya sifir urun gecirecekler ya... Aradim tekrar bi dunya laf soyledim bu sfer bana sifir kutuda yeni versiyon cihaz gonderdiler 2 ay once...

Ayriyetten bu cihazlarin blackberyy ve iphoneye karsi alerjisi var bluetooth ile eslestirdiginde yada cihaza yakin tuttugunda beyin frekanlari cabuk bozuluyormus teknik servis soyledi sende benim gibi iphone kullanicisisin :confused: Ben surucu kapisinin ic cebinde islak mendil kutusu bulunduruyorum onun uzerine telefonun onu bana bakacak sekilde koyuyorum arabaya bindigimde etkilenmemesi icin. Sende oyle yapabilirsin. Genel olarak hic sorunu olmasa idi 10 uzerinden 7 ile alinabilir derdim ama 10 uzerinden 5 veriyorum. Bu arada ilk versiyon ile ikinci ver. arasinda %100 luk fark var neredeyse gorunum aynida yazilim farkli...

Eger almak istersen zafer abinin selami yeter bende sagolsun zafer abinin referansi ile aldim. Birde benim referansida ekleyebilirsin sakaryali beyaz leonu olan serbay dersen osmana bilir kendi tesisatcisi var hemen takarlar saglam is yaparlar bilgin olsun
Serbayim cok saol..ben de oradan halledicem ve demek ki ikinci versiyon demem gerekecek..peki harita isini nasil halledicez?
 
Üst Alt