Nasıl Bu jantlar ??

rakam uygun gibi ama bir de sıfırını öğren..içine sinsin markası var mı..
 
Fotodan göründüğü kadarı ile güzel,çiziksiz diyorsan içinede sindi ise yusuf kullan derim.
 
bu modelleri ben yakıştıramıyorum pek düz kollular daha şık duruyor bence sonuçta cupra jantıda düz kollu bombeli değil o yüzden galiba hep düz kollu jant bakıyorum
 
39,224Konu
764,053Mesajlar
22,150Kullanıcılar
ahmethakan44Son üye
Geri
Üst Alt