Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Memura % 2.5 Kendine % 115 Zam !

Torrado

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
955
Puanları
18


Uyan artık Türkiye !
 

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Puanları
38
bu konular siyasete giriyor. Muhtmelen forum kurallarına göre konunuz kilitlenecektir.
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Puanları
113
yazık bu millete ve geleceğimize
 

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Puanları
38
Haklı olabilirsiniz belki ama konuların ucu çok açık olduğu için sonra işin içinden çıkılamaz boyutlara geliyor. Herbirimiz sürekli interneti haberleri vs takip eden insanlarız. Yanlış anlamayın ben bu konulara karşı değilim ama çok geniş kapsamlı konular ve sonra kırıcı sonuçlar doğuruyor.
 

leon sport

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5,732
Puanları
83
bi parti bi ırk politika yada siyeset hakkında taraf olarak açılan konular yasak evet..ancak hükümetin uygulamalarını protesto etmek siyesi içerik değil her tc vatandaşının en doğal hakkıdır...
 

Torrado

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
955
Puanları
18
bi parti bi ırk politika yada siyeset hakkında taraf olarak açılan konular yasak evet..ancak hükümetin uygulamalarını protesto etmek siyesi içerik değil her tc vatandaşının en doğal hakkıdır...
İşte bu yönetimdende onay çıktı :)
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Puanları
38
Mesela ben şimdi çıkar, kardeşim adam bazı başka partiler gibi el altından cebe indirmiyo, yolsuzluk yapmıyo, maaşına zam istiyo altı üstü dersem siyasete girer :)

Sonra birisi ciddiye alır cevap yazar ben de karşılık filan yazarım böylece de konunun içeriği siyaset mesajlarıyla dolmuş olur ve konu kilitlenir :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
ayıp ama artık ya göz göre göre..
daha doğrusu çüş..
 

leon sport

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5,732
Puanları
83
Mesela ben şimdi çıkar, kardeşim adam bazı başka partiler gibi el altından cebe indirmiyo, yolsuzluk yapmıyo, maaşına zam istiyo altı üstü dersem siyasete girer :)

Sonra birisi ciddiye alır cevap yazar ben de karşılık filan yazarım böylece de konunun içeriği siyaset mesajlarıyla dolmuş olur ve konu kilitlenir :)

bunun farkında olan zihniyet olayı bu noktaya getirmesin..bizim toplum olarak zaafımızdır zaten tepkimizi göstermeyi beceremeyiz..
o noktaya geldiği zaman düşünürüz onu.
 
Üst Alt