Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Leon 1.4 TSi icin debriyaj seti tavsiyeleriniz...

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
36
bence gerek yok abi orjinale göre çok aşırı pahalı.
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Aracın üzerindeki debriyaja bronz balata çakma gibi bi işlem vardı Abi hatırladığım kadarıyla. En uygun ve basit yöntem bu olur. Ama debriyajın kazık gibi olur, kalkışlarda kaçırıyomuş gibi teklete teklete kaldırır arabayı.
Zaten çok yüksek torklu bi makina değil 1.4 TSI. Orjinali gayet yeterlidir yazılımlısı için.
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
36
nesı pahalı zaten uygun debrıyaj yok sızın tsı lara :D

kanka olsa da pahalı olur işte anla :D

o diilde ben karar verdim yazıım yaptırcam kısmetse leonla ilk istanbula gidişimde. yiğitin arabaya bindik bugün tm benim istediğim gibi olmş tork hissiyatı (kat muhabbeti hariç ) allah nazardan saklasn
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
36
yazılımsız turbo arabadan zevk almam,yazılım turbonun kopegı olsun :)
 

CanCan11

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
1,404
Yaş
33
Orjinal debriyaj setine gore cok daha dayanikli aracima uyumlu ve torku daha cok kaldirabilecek bir debriyaj seti ariyorum..Tavsiyeleriniz nelerdir?

kaan abi çok bir bilgim yok ama sachs yada luk ta bulabilirsin almaya karar verdiğin zaman model numarasını bana söylersen babama söylerim getittirir maliyetine de veririz :) böyle bir yardım da bulunabilirim :) ancak
 

Cihan

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
1,415
Yaş
38
debriyaj aksamında sachs yoksa luck öneririm.. zaten bazı araçların orjinallerini bu firmalar anlaşmalı üretiyor.. biz yan sanayi baskı balata volan ve dişli üretiminde numuneyi sackstan yoksa luck dan temin ediyoruz, kalite ve ölçü bakımından en sağlıklı ürünler olduğu için.. sachsın edinilebilmesi zor linki:) http://webcat.zf-trading.com/index.asp?PKW=1&LASTPAGE=nc2_startseite.asp (sol alt köşeden parça numarasıyla aratabilirsin abi, var yok belli olur..)
 

CanCan11

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
1,404
Yaş
33
debriyaj aksamında sachs yoksa luck öneririm.. zaten bazı araçların orjinallerini bu firmalar anlaşmalı üretiyor.. biz yan sanayi baskı balata volan ve dişli üretiminde numuneyi sackstan yoksa luck dan temin ediyoruz, kalite ve ölçü bakımından en sağlıklı ürünler olduğu için.. sachsın edinilebilmesi zor linki:) http://webcat.zf-trading.com/index.asp?PKW=1&LASTPAGE=nc2_startseite.asp (sol alt köşeden parça numarasıyla aratabilirsin abi, var yok belli olur..)

çok doğru söylüyorsun cihan zaten opel bmw mercedes ford'un bir kısmı chervolet ve bir çok markada luk yada sachs çıkıyor benim incelediğimde genellikle orjinallerde baskı luk balatanın sachs çıkıtğı belli oluyor:) tabi luk yada sach alırsan 200 lira ojinal kutuya girince fiyat 2-3 katına çıkıyor
 

Cihan

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
1,415
Yaş
38
Dipnot: Baskı balata sachs ın işi.. volan luck.. hatta sachs die sattığı çoğu volanı sachsa luck üretir..
Valeo yu hiç demiyorum, orj fransız valeoyu bulmak çok zor, çünkü bursada yerli üretimi var.. Yerli valeoyu çok ucuza bulabilirsin takımı 300 TL lere kdar düşebilir. Benim önerim Sachs-Luck, zaten birinden biri seatın orjinallerini yapıyordur büyük ihtimal:D
 

CanCan11

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
1,404
Yaş
33
ya bişey demek istiyorum cihan ama yanlış anlama sakın :D luk kendi patentli olarak sachs a yaptırıyor ama baskı maşaları sachsa göre daha dayanıklı tırnaklar daha kalın oluyor o şekilde bi anlaşması var lukta :)
 
Üst Alt