Kontak asağida kavriyor yardımm

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan putman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

putman

Kayıtlı Üye
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
9
Yaş
29
Merhaba arkadaşlar aracım her gün çalıştırırken aracım kontak asağida kavriyor yardımm edermisiniz neden böyle oluyor
 
debriyaj aşağıda kavrıyoru duydum da kontak aşağıda kavrıyor ilk defa duyuyorum. biraz daha açarsanız konuyu yardımcı olalım aşağıda kavrıyor derken kontak daha çevirmeden mi çalıştırıyor ?
 
yani kontak aşagıda kavrıyor demem anahtarı taktıgım zaman 1 kademe açıyorum lambalar yanıyor sönüyor ve çalıştırıcagım zaman anahtarı sonuna kadar getiriyorum sonunda çalısıyor
 
Akünde sorun olabilir mi bendede çok zorlanma oluyordu akü bitmiş değiştirdim düzeldi.

Seat Cordoba Signo 1.4 Otm.
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt