Klimam Bozuldu :(

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Lakebodom
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
slm

gecmis olsun.insallah onemli bir sey degildir.buyuk ihtimalle klimanin gaz borusu patlamistir yaptirana kadarda klimayi kullanmaz isen cok iyi olur.
 
39,224Konu
764,053Mesajlar
22,150Kullanıcılar
ahmethakan44Son üye
Geri
Üst Alt